مسئولان با برنامه‌ریزی دقیق تر گرانی‌های را کنترل کنند
کد خبر: 4137023
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
امام جمعه موقت گرگان:

مسئولان با برنامه‌ریزی دقیق تر گرانی‌های را کنترل کنند

حجت‌الاسلام لیوانی به گرانی‌های روز افزون جامعه اشاره کرد وگفت: قیمت‌ها روز به روز در حال افزایش است و همیشه معاندین قصد داشتند با جلوه دادن ناکارآمدی نظام مردم را نسبت به نظام دلسرد کنند، لذا مسئولان نظام باید در این زمینه تلاش و برنامه‌ریزی بهتری داشته تا نگرانی‌های مردم کمتر شود.

حجت الاسلام لیوانی امام جمعه موقت گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام محمدقاسم لیوانی، امام جمعه موقت گرگان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان به ۱۱ اردیبهشت و آغاز هفته کار و کارگر اشاره کرد و گفت: کارگران قشر مظلوم جامعه‌اند بیشتر پیشرفت در زمینه‌های مختلف جامعه مدیون کار و تلاش شبانه روزی کارگران و تلاشگران جامعه هستیم.

امام‌جمعه موقت گرگان با بیان اینکه کار و تلاش باعث پویایی و شادابی جامعه شده و در مقابل تنبلی و کاهلی جامعه را دچار رخوت خواهد کرد، گفت: در جنگ جهانی دوم آلمان شکست خورد اما این شکست باعث نشد که امید و انگیزه خود را از دست بدهند بلکه با کار و تلاش مضاعف توانست اقتصاد خود را قوت ببخشد و این در کشورهای مثل چین و هندوستان هم قابل مشاهده است که چطور با کار و تلاش به جایگاه والایی رسیدند.

حجت الاسلام لیوانی خوشبختی و سعادت دنیا را در گرو کار و تلاش دانست و گفت: باید قدردان کارگران و تلاشگران جامعه باشیم که با تلاش خود زمینه رونق کشاورزی و صنعت جامعه را فراهم کردند.

وی همچنین به 12 اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، اشاره کرد وافزود: استاد مطهری از لحاظ علمی و اسلامی به جایگاه بالایی دست یافته بود و شهادت ایشان جامعه علمی کشور از وجود این عالم بزرگ محروم شد.

امام جمعه موقت گرگان همچنین به شهادت آیت‌الله سلیمانی در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: ایشان یک روحانی بزرگی بود که سالها حوزه علمیه درس خوانده و عضو سابق خبرگان رهبری بودند که هفته گذشته به جهل یک فرد به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام لیوانی به گرانی‌های روز افزون جامعه اشاره کرد وگفت: قیمت‌ها روز به روز در حال افزایش است و همیشه معاندین قصد داشتند با جلوه دادن ناکارآمدی نظام مردم را نسبت به نظام دلسرد کنند، لذا مسئولان نظام در این زمینه تلاش و برنامه ریزی بهتری داشته تا نگرانی‌های مردم کمتر شود.

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha