اختتامیه بیست‌و‌هشتمین جشنواره شعر رضوی در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4140698
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

اختتامیه بیست‌و‌هشتمین جشنواره شعر رضوی در کرمان برگزار شد

آیین اختتامیه بیست‌و‌هشتمین جشنواره شعر رضوی روز گذشته،23 اردیبهشت‌ماه در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد و شاعران منتخب این دوره از جشنواره تجلیل شدند.

اختتامیه بیست‌و‌هشتمین جشنواره شعر رضوی در کرمان برگزار شدبه گزارش ایکنا از کرمان، آیین اختتامیه بیست‌و‌هشتمین جشنواره شعر رضوی کرمان با حضور استاندار کرمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و جمعی از مسئولان و شاعران شامگاه، ۲۳ اردیبهشت‌ماه در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

محسن روحی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم برگزاری جشنواره شعر رضوی کرمان را ابراز ارادت به امام رضا(ع) دانست و گفت: این جشنواره سال‌های متمادی در کرمان برگزار شده و رویش‌های زیادی داشته است.

روحی با اشاره به قدمت ۲۸ ساله جشنواره شعر رضوی کرمان، گفت: بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ اثر به بیست‌و‌هشتمین جشنواره شعر رضوی کرمان ارسال شد.

گفتنی است، در پایان این مراسم شاعران برگزیده این دوره از جشنواره در دو بخش شایسته تقدیر و برگزیده تجلیل شدند که قاسم بای از گلستان، طاهره‌سادات ملکی از قم، زهرا رسولی از خراسان رضوی، روزا رودینی، از کرمان الهه بیات مختاری و رضا رحیمی عنبران از خراسان رضوی شایسته تقدیر شناخته شدند. آرش پورعلیزاده از گیلان، ایوب پرندآور از فارس، علیرضا دهرویه از مازندران، معصومه سادات‌شاکری از خراسان رضوی و عباس همتی از قزوین به‌عنوان برگزیدگان بیست‌و‌هشتمین جشنواره شعر رضوی کرمان معرفی شدند. برگزیده بخش ویژه جشنواره نیز محسن کاویانی از قم بود.

انتهای پیام
captcha