میزبانی ایکنا از کاروان «زیرسایه خورشید»
کد خبر: 4141936
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

میزبانی ایکنا از کاروان «زیرسایه خورشید»

همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، شعبه خبرگزاری ایکنا در چهارمحال‌وبختیاری در روز یکشنبه، 31 اردیبهشت‌ماه میزبان کاروان «زیرسایه خورشید» با حضور خادمان حرم مطهر رضوی است.

کاروان زیر سایه خورشید

پیمان سمیع، معاون اجرایی شبکه جوانان رضوی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به میزبانی استان از کاروان خادمان حرم مطهر رضوی همزمان با آغاز دهه کرامت، اظهار کرد: کاروان «زیرسایه خورشید» از فردا صبح 31 اردیبهشت‌ماه مصادف با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) وارد استان می‌شود و تا نهم خردادماه در جای‌جای استان حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: برنامه حضور خدام حرم مطهر رضوی از روز یکشنبه، ۳۱ اردیبهشت از شهرستان شهرکرد آغاز می‌شود و خادمان حرم مطهر رضوی در ویژه‌برنامه‌های شهرستان شرکت می‌کنند که شامل حضور در تپه نورالشهداء، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، شرکت در جشن دانشگاه آزاد اسلامی و نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر خبرگزاری ایکنا در ساعت 11 است.

معاون اجرایی شبکه جوانان رضوی چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: کاروان «زیرسایه خورشید» دوشنبه، یکم خرداد در شهرستان بروجن، سه‌شنبه دوم خرداد در شهرستان‌های خانمیرزا و فلارد و روز چهارشنبه سوم خرداد میهمان مردم لردگان حضور خواهد داشت.

سمیع افزود: خادمان حرم مطهر رضوی در روز پنج‌شنبه چهارم خرداد در شهرستان اردل، جمعه پنجم خرداد در شهرستان بن و بخش لاران از شهرستان شهرکرد و شنبه و یک‌شنبه، ششم و هفتم خردادماه نیز در شهرستان‌ فارسان و مناطق صعب‌العبور شهرستان کوهرنگ حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم شهرستان‌های کیار و شهرکرد در روزهای دوشنبه هشتم و سه‌شنبه نهم خرداد و مردم شهرستان سامان در روز چهارشنبه دهم خردادماه ۱۴۰۲ میزبان کاروان «زیرسایه خورشید» خواهند بود.

معاون اجرایی شبکه جوانان رضوی چهارمحال‌وبختیاری در پایان گفت: یکی از ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در استان، اهتزاز پرچم منقش به نام مبارک امام رضا(ع) در گلزار مطهر شهدای گمنام شهرکرد است که با حضور خدام حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha