دوره توانمند‌سازی رابطین جلسات خانگی قرآن کریم «ستاره‌ساز ۳» برگزار می‌شود
کد خبر: 4142391
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

دوره توانمند‌سازی رابطین جلسات خانگی قرآن کریم «ستاره‌ساز ۳» برگزار می‌شود

دوره توانمند‌سازی رابطین جلسات خانگی قرآن کریم «ستاره‌ساز ۳» از سوی پویش جلسات خانگی قرآن کریم و به همت مدرسه مجازی طه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، دوره توانمند‌سازی رابطین جلسات خانگی قرآن کریم با عنوان «ستاره‌ساز ۳» از سوی پویش جلسات خانگی قرآن کریم و به همت مدرسه مجازی طه، با تدریس اساتیدی از جمله حجج اسلام سید‌مصطفی حسینی، نبی‌الله بیاتی، مجتبی شغلی، امین شغلی و محسن آمره برگزار می‌شود.

دانش، مهارت، تعهد و تخصص لازمه کار فرهنگی و البته کنشگری قرآنی است لذا دوره حاضر با موضوعات مرتبط با مأموریت‌های میدانی رابطین جلسات خانگی طراحی شده تا ضمن اطلاع از تاریخچه و ضرورت گفتمان‌سازی فعالیتی که در متن آن قرار گرفته‌اند شیوه‌های راه‌اندازی و تبلیغ و ترویج این پدیده مبارک اجتماعی را آموزش دیده و در میدان عمل برکات بهتر و بیشتری حاصل شود.

از‌ جمله موضوعاتی که در دوره توانمند‌سازی رابطین جلسات خانگی قرآن کریم «ستاره ساز ۳» به آن پرداخته می‌شود می‌توان به آشنایی با جلسات خانگی قرآن، مهارت‌های مربیگری، راه‌کارهای ارتباط مؤثر و وبینارهای تبلیغ و ترویج جلسات خانگی قرآن کریم اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این دوره بر روی توانمند‌سازی رابطین جلسات خانگی قرآن کریم «ستاره ساز ۳» کلیک کنند.

به شرکت‌کنندگان در کلاس‌های موارد فوق، مدرک معتبر در دوره «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» از سوی جامعه قرآنی عصر اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha