برگزاری ویژه‌برنامه روز مقاومت و دهه کرامت از سوی مؤسسه طیبه نور
کد خبر: 4142997
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

برگزاری ویژه‌برنامه روز مقاومت و دهه کرامت از سوی مؤسسه طیبه نور

مراسم ویژه گرامیداشت روز مقاومت و دهه کرامت، سوم خرداد از سوی مؤسسه طیبه نور مارلیک برگزار می‌شود.

ویژه برنامه دهه کرامت و فتح خرمشهر، روز مقاومت

به گزارش ایکنا، ویژه برنامه دهه کرامت و فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، همراه با تجلیل از دختران، سوم خردادماه، ساعت ۱۵ از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طیبه نور مارلیک برگزار می‌شود.

بنابر گفته فاطمه وفقی، مدیر مؤسسه طیبه نور مارلیک «این برنامه با هدف تبیین اخلاق اجتماعی، نشاط و امید آفرینی با حضور و سخنرانی میثم طاهرآبادی، عضو هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت تهران و شورای شهر ملارد، مولودی‌خوانی اعظم زرینی، اجرای گروه همخوانی بانوان مؤسسه طیبه به سرپرستی خانم پسندیده، پخش کلیپ با موضوع تبیین مهارت‌های زندگی و برگزاری مسابقه حضوری و اهدای جوایز همراه خواهد بود».

طی برنامه‌ریزی انجام شده، این برنامه با پیش‌بینی اهدای هدیه متشکل از کتاب‌های آموزش روخوانی قرآن همراه با فلش‌کارت‌ها با استفاده از حافظه بصری به ۸۰ دختر حاضر در این مراسم برگزار می‌شود که در صورت موفقیت دختران و بهره‌مندی موفق از این بسته آموزشی، می‌توانند به صورت رایگان در دوره‌های مؤسسه شرکت کنند.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآن و عترت طیبه نور در مارلیک کرج، خیابان کسری، روبروی بن‌بست ۱۲، پلاک ۱۳۹ قرار دارد و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۵۱۶۶۷۵۶ تماس گیرند.

همچنین مؤسسه طیبه نور به عنوان مؤسسه معین از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران در شهرستان ملارد است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن شعیانپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۳ - ۱۹:۵۳
0
0
احسنت، بسیار کار پسندیده و مورد تقدیری‌ است. ان‌شاءالله که همواره شاهد این قبیل حرکت‌های ارزشمند و زیبا باشیم.
captcha