هرمزگان میزبان اختتامیه ششمین جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان کشور
کد خبر: 4143232
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

هرمزگان میزبان اختتامیه ششمین جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان کشور

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از برگزاری اختتامیه ششمین دوره جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان کشور در بندرعباس خبر داد و گفت: این مراسم چهارم خرداد ماه در سالن حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزار خواهد شد.

هرمزگان میزبان اختتامیه ششمین جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان کشوربه گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عباس تقوی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی استان، امروز، سوم خرداد، در جمع خبرنگاران، از برگزاری اختتامیه ششمین دوره جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان کشور در بندرعباس خبر داد و گفت: این جشنواره که به مدت یک سال به طول انجامید باهمت و تلاش همه‌ی سازمان‌های دانشگاه محور اعم از وزارت بهداشت و علوم، دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نور، علمی کاربردی، سازمان صداوسیما و به‌ویژه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد.
وی بابیان اینکه ششمین جشنواره صحیفه سجادیه دانشگاهیان کشور در دو بخش تولید محتوا و انتشار پیام و نشر در مجموعه‌های دانشگاهی، کارکنان، اساتید و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد گفت: یک جلد کتاب با عنوان صحیفه زندگی ۲ در ۱۱ فصل، کتاب صحیفه سجادیه  و نیز بخشی از تولیدات شامل نشریات و عکس نوشته نیز ازجمله اقدامات این جشنواره بوده است.
تقوی تصریح کرد: جمعیتی بالغ‌بر ۴۰ هزار نفر در این جشنواره حضور قطعی داشتند که در بخش آموزش مجازی تعداد ۳۰۰ هزار نفر از دانشگاهیان مشارکت کرده و در بخش ثبت‌نام از طریق سایت و مشارکت در آزمون‌های ۳۵ گانه جشنواره در طول یک سال تعداد ۱۰ هزار نفر ثبت‌نام صورت گرفت.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: میهمانان شرکت‌کننده در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره صحیفه سجادیه، «دکتر عباس شیراوژن» معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، «حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر مصطفی رستمی» رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، «حجت‌الاسلام فاطمی‌پور» معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور، «دکتر عبدالحسین کلانتری» به‌عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، «دکتر علی خطیبی» معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، «دکتر نجار» معاون آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه فرهنگیان و «حجت‌الاسلام مهدوی» و جمع کثیری از دانشگاهیان و علاقه‌مندان به این رخداد مهم است.
تقوی با اشاره به قرائت پیام وزیر بهداشت در این مراسم عنوان کرد:  برنامه‌های متنوع، کارگاه‌ها نشست‌های تخصصی و تجلیل از برگزیدگان و خادمان نیز در این جشنواره برگزار خواهد شد.
وی در پایان از حمایت‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که در برگزاری و میزبانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این جشنواره و رویداد ملی نقش مهمی داشته است، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha