مسئولان از توانمندی‌های جوانان برای توسعه و آبادانی کشور استفاده کنند
کد خبر: 4143640
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

مسئولان از توانمندی‌های جوانان برای توسعه و آبادانی کشور استفاده کنند

امام جمعه سنندج با تأکید بر بکارگیری نیروی جوان در بخش‌های مختلف گفت: مسئولان از توانایی‌های نیروی جوان در مسئولیت‌های مختلف، برای توسعه و آبادانی کشور استفاده کنند.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، پنجم خردادماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با تأکید بر الگوگیری از پیامبر اکرم(ص) گفت: مسئولان امروز باید از نظام اداری پیامبر اسلام الگوگیری کنند.

وی افزود: سیره نبوی، اجرای عدالت اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، دوری از تعصب، رفاقت با محرومان و توجه به رفع مشکلات مردم از جمله راهکارهای رفع مشکلات در جامعه است.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه عمل به وعده از دیگر درس‌های پیامبر(ص) برای اهل ایمان به‌ویژه مسئولان است، بیان کرد: ما مسلمانان باید در راستای دستورات مؤکد خداوند متعال در قرآن و توصیه‌های رسول اکرم(ص) گام برداریم تا سعادتمند دنیا آخرت باشیم.

وی جوانان را موتور محرکه پیشرفت کشور و محور توسعه کشور دانست و اظهار کرد: کشور به نیروی جوان نیاز دارد و پیشرفت در عرصه‌های مختلف، نیازمند به کارگیری از نیروی جوان و ظرفیت‌های این قشر است.

ماموستا رستمی با تأکید بر بکارگیری نیروی جوان در بخش‌های مختلف افزود: مسئولان از توانایی‌های نیروی جوان در مسئولیت‌های مختلف، برای توسعه و آبادانی استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به اقیانوس‌پیمایی ۶۵ هزار کیلومتری ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش در هشت ماه بیان کرد: این امر مایه مباهات و قدرت ایران اسلامی، حفظ امنیت و صلح پایدار در جهان و منطقه است.

امام جمعه سنندج در ادامه تأکید کرد: امروز ایران اسلامی با قدرت دیپلماسی خود، باعث ایجاد نزدیکی کشورهای اسلامی، وحدت و اخوت تمام کشورهای منطقه خاورمیانه شده است.

وی در پایان با اشاره به سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به کردستان یادآور شد: امیدواریم با تدابیر اندیشیده در جریان این سفر و عمل به آن، به ویژه در بحث مناطق آزاد تجاری بانه و مریوان و خط آهن همدان-سنندج، شاهد رفع مشکلات استان باشیم.

انتهای پیام
captcha