یادواره شهدای جاورده برگزار شد
کد خبر: 4143753
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

یادواره شهدای جاورده برگزار شد

یادواره 7 شهید والامقام پایگاه مقاومت بسیج شهید فروتنی روستای قلعه بنی دهستان جاورده برگزار شد.

حضور مردم در یادواره شهدای جاورده

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده معظم و معزز شهدا، یادواره 7 شهید پایگاه مقاومت بسیج شهید فروتنی روستای قلعه بنی و ر‌وستاهای اقماری در مسجد روستای قلعه بنی دهستان جاورده بخش چاروسا شامگاه، پنجم خردادماه برگزار شد.

بیژن شریفی، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه ضمن گرامیداشت سالروز سوم خردادماه، گفت: شهدا فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی و ولایت‌مداری را برای ما به ارمغان گذاشتند.

وی افزود: در عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر رزمندگان اسلام موفق به آزادسازی بیش از 5 هزار کیلومتر مربع از سرزمین کشورمان شدند.این فتوحات ثمره ایثار و از خودگذشتگی، خدامحوری، ولایتمداری و وطن‌دوستی رزمندگان، شهیدان و ایثارگران بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروزی و جوانان را از جمله اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا برشمرد و اظهار کرد: نیاز امروز جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است.

شریفی در پایان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت از سرمایه‌های کشور است و باید آنها را پاس بداریم. شهدا کارنامه افتخارآمیز این ملت هستند که عزت و شرافت را برای ملت ایران رقم زدند و امروز نیز ما امنیت خود را و کشور را مدیون خون آنها می‌دانیم.

انتهای پیام
captcha