حضور خدام رضوی باعث تقویت روحیه و نشاط معنوی جامعه شد
کد خبر: 4144417
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
امام جمعه رامیان:

حضور خدام رضوی باعث تقویت روحیه و نشاط معنوی جامعه شد

حجت‌الاسلام علی‌اصغر ابراهیمی فرد در دیدار با خدام و خادمیاران رضوی‌ گفت: حرکت و حضور خدام در استان گلستان و شهرستان‌ها باعث تقویت روحیه مردم و نشاط معنوی جامعه شد که این حرکت در شرایط کنونی حائز اهمیت است.

حجت الاسلام ابراهیمی فرد امام جمعه رامیان در جمع خدام رضویبه گزارش ایکنا ازگلستان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر ابراهیمی‌فرد، امام جمعه رامیان در دیدار با خدام و خادمیاران رضوی با حضور جمعی از طلاب و مبلغین شهر که روز گذشته، 7 خردادماه در دفتر امام جمعه رامیان برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت گفت: حرکت و حضور خدام در استان گلستان و شهرستان‌ها باعث تقویت روحیه مردم و نشاط معنوی جامعه شد و در شرایط کنونی بسیار حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌فرد با اشاره به برنامه‌های فرهنگی دهه کرامت در این شهرستان اظهار کرد: حضور خادمان با توجه به علایق مردم به امام رضا‌(ع) در راستای شناساندن کرامات این امام و حضرت معصومه‌(س) به مردم موجب ایجاد نوعی فضای فرهنگی توٱم با معنویت در شهر می‌شود.

امام جمعه رامیان با بیان اینکه حضور مردم در این مراسم‌ها ضمن افزایش پویایی و کیفیت برنامه‌ها در انتقال مفاهیم آموزه‌های دینی به نوجوانان تأثیر بسزایی دارد، گفت: با توجه به هجمه فرهنگی و فضای مجازی قابل نفوذ دشمن، سیره ائمه اطهار و امام هشتم‌(ع) می‌تواند فرهنگ غالب در این عرصه‌ها شود.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌فرد پیروی از اهل‌بیت(ع) را حقیقت استمرار راه پیغمبر اکرم(ص) و موجب سعادت بشری دانست و گفت: نباید تنها به یکسری مناسک دینی اکتفا کنیم و در بیان معارف اهل‌بیت(ع) و تربیت جامعه نیز نیازمند همت و تلاش مضاعف هستیم.

وی گفت: باید تلاش کنیم پیوند ناگسستنی با ائمه اطهار(ع) داشته باشیم و بتوانیم ویژگی‌هایی که امام رضا(ع) از حامیانش انتظار دارد را به بهترین شکل داشته باشیم و با این ویژگی‌ها مورد پذیرش امام عصر(عج) قرار بگیریم.

همچنین در پایان جلسه از امام جمعه و مبلغین فعال، توسط خدام رضوی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha