تبعیت از ولایت فقیه؛ وظیفه مهم مسلمانان از صدر اسلام تاکنون
کد خبر: 4144423
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید مطرح کرد:

تبعیت از ولایت فقیه؛ وظیفه مهم مسلمانان از صدر اسلام تاکنون

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: وظیفه مهمی که بر دوش همه مسلمانان از صدر اسلام تاکنون باقی مانده این است که باید تحت پرچم ولایت ولی فقیه زندگی کنند. 

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشوربه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز 8 خردادماه در گردهمایی خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان فردوس ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به جامعه ایثارگران اظهار کرد: جزای تلاشی که رزمندگان، جانبازان و خانواده شهدا در راه مبارزه با باطل داشتند جز رضایت خداوند و بهشت نیست. 

وی افزود: براساس وعده‌های الهی آن افرادی که جان و مال خود را در راه خدا داده و کشته می‌شوند مالک بهشت هستند؛ بر همین اساس باید مراقبت کنیم که عمر خود را به غیر از خدا نفروشیم در غیر این صورت دچار خسرات و نابودی خواهیم شد. 

شکری، عمر را یکی از سرمایه‌های با ارزش هر انسان برشمرد و اظهار کرد: مجاهدان فی سبیل الله که از بهترین سرمایه زندگی خود گذشتند قطعا به بهشت وارد خواهد شد؛ وظیفه مهمی که بر دوش همه مسلمانان از صدر اسلام تاکنون باقی مانده این است که باید تحت پرچم ولایت ولی فقیه زندگی کنند. 

وی با اشاره به اینکه حکومت بر مسلمان نباید طاغوت باشد، افزود: عمل صالح هر انسان موجب  جلب رحمت الهی ده و برکات آن به همه جامعه می‌رسد. 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: رزمندگانی که در زمان جنگ برای سرنوشت ملی ملت دلسوزانه به جبهه رفتند لذا با فرمان امام(ره) بنا به روحیه خداجوی خود و بدون هیچ منتی جان خود را سپر منافع ملی کردند؛ رحمت الهی و ملاقات با خدا بهترین پاداش برای اینگونه ایثارگری‌هاست.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان فردوس دیدار و گفت‌وگو کرد. وی از مقام صبر، ایثار و استقامت خانواده معظم شهیدان تقدیر کرد و گفت: افتخار ما این است که در دنیا با شهدا محشور هستیم و امیدواریم در آخرت نیز مورد شفاعت شهدا قرار بگیریم.

انتهای پیام
captcha