تحلیل درستی از ارزش‌های دینی ارائه کنیم
کد خبر: 4144591
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید:

تحلیل درستی از ارزش‌های دینی ارائه کنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری با بیان اینکه اگر قبح مقاومت مدنی برای اطاعت نکردن شکسته شود، مصیبت‌های جامعه آغاز خواهد شد، گفت: وظیفه داریم تحلیل درستی از ارزش‌های دینی ارائه کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگرانبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، هشتم خردادماه در نشست هم‌اندیشی تشکل‌های شاهد و ایثارگر و اعضای هیئت اندیشه‌ورز جامعه ایثارگری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: اقدامات فرهنگی در پیشگیری از فساد حائز اهمیت است، اما اگر اعتقادات دینی رها شده و به‌خوبی نتوانیم برای نسل جدید تبیین کنیم هیچ اقدامی اثرگذار نخواهد بود.

وی با تأکید بر توجه به اعتقادات و باورها افزود: دستاوردهای اقتصادی یک جامعه اگر بر مبنای توحید و مکتب انبیا درست هدایت نشود، فساد گسترده می‌شود. اگر قبح مقاومت مدنی برای اطاعت نکردن شکسته شود، مصیبت‌های جامعه آغاز خواهد شد، بنابراین وظیفه داریم تحلیل درستی از ارزش‌های دینی ارائه کنیم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر لزوم ورود به موقع برای امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: عادی‌سازی برخی ناهنجاری‌ها در جامعه زنگ خطری است که باید در تمام عرصه‌های فرهنگی به آن توجه شود.

شکری با بیان اینکه رسالت در برابر حفظ ارزش‌ها و پیروی از ولایت فقیه همواره وجود دارد و مقطعی نیست، بیان کرد: اگر این مسئله رها شود جامعه دچار خسران خواهد شد؛ از طرفی ریشه همه مصائب و آسیب‌ها در پیروی از طاغوت است، لذا شیطان‌شناسی باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ارکان اصلی هر حکومتی اطاعت کردن است و اگر مقاومتی صورت گیرد، آسیب‌های زیادی متوجه جامعه خواهد شد، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم انبیا(ع) هدایت درست انسان است، اما لزوم آن اطاعت از ولی امر است.

انتهای پیام
captcha