کتابخانه امام رضا(ع) در بشرویه افتتاح شد
کد خبر: 4144639
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

کتابخانه امام رضا(ع) در بشرویه افتتاح شد

شصتمین کتابخانه امام رضا(ع) به‌مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد مبارک امام رضا(ع) در شهرستان بشرویه به بهره‌برداری رسید.

افتتاح کتابخانه امام رضا(ع) در شهرستان بشرویهبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از آستان قدس رضوی، مهدی قربانی، مدیر عمران صنایع و معادن و عمران آستان قدس رضوی، امروز، 9 خردادماه در مراسم افتتاح کتابخانه امام رضا(ع) به‌مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد مبارک امام رضا(ع) در شهرستان بشرویه بیان‌ کرد: این کتابخانه به همت آستان قدس رضوی در آستان مقدس بی‌بی نجمه خاتون در روستای مجد بشرویه افتتاح شد تا مردم روستاهای مجد و خانیک از این کتابخانه بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه این مجموعه ارزشمند شصتمین کتابخانه امام رضا(ع) است که در کشور افتتاح می‌شود و امیدواریم در حوزه فرهنگ و کتابخوانی نقش خود را ایفا کند، افزود: علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی از همه سنین می‌توانند از منابع این کتابخانه‌ها بهره‌مند شوند. این کتابخانه در ۱۰۰ مترمربع و با پنج هزار جلد به بهره‌برداری رسیده است.

یادآور می‌شود، در دهه کرامت برنامه‌های فرهنگی مختلفی با حضور خدام رضوی در خراسان‌جنوبی و به‌ویژه روستاهای مرزی، پادگان‌ها و بیمارستان‌ها برگزار و عطر خوش رضوی در همه نقاط استان پراکنده شد.

انتهای پیام
captcha