۵۰ اتوبوس برای اعزام زائران چهارمحال‌وبختیاری به مرقد امام(ره) اختصاص یافت
کد خبر: 4144865
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸

۵۰ اتوبوس برای اعزام زائران چهارمحال‌وبختیاری به مرقد امام(ره) اختصاص یافت

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) گفت: با توجه به درخواست‌ها از سوی اقشار مختلف مردم و محدود بودن امکانات حمل و نقل، تعداد ۵۰ اتوبوس برای اعزام ۲ هزار نفر از زائران مرقد مطهر حضرت امام(ره) از چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است.

اعزام مردم به مراسم ارتحال امام خمینی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع)، هوشنگ جمشیدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدا، اظهارکرد: با توجه به استقبال خوب اقشار مختلف استان چهارمحال و بختیاری به‌ویژه جوانان برای شرکت در مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، تمهیدات لازم برای اعزام زائران مرقد مطهر حضرت امام(ره) اندیشیده شده است.

جمشیدی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) می‌توانند به کانون‌ها، پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج سراسر استان مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به درخواست‌ها از سوی اقشار مختلف مردم و محدود بودن امکانات حمل و نقل، تعداد ۵۰ اتوبوس برای اعزام ۲ هزار نفر از زائران مرقد مطهر حضرت امام(ره) از استان چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است.

جمشیدی گفت: اولویت اعزام با افراد زیارت اولی و جوانان و نوجوانان است و همچنین اقشار مختلف مردم برای همراهی می‌توانند در ویژه‌ برنامه‌هایی که در مرکز استان و شهرستان‌ها همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام در روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ خرداد برگزار می‌شود، شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha