ایفای درست نقش سردفتری تولید امنیت می‌کند
کد خبر: 4145119
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک استان تهران:

ایفای درست نقش سردفتری تولید امنیت می‌کند

حیدرنژاد در مراسم تحلیف سردفتران و دفتریاران استان تهران که چهارشنبه در اداره کل ثبت استان تهران برگزار شد، گفت: ایفای درست نقش سردفتری تولید امنیت می‌کند.

ایفای درست نقش سردفتری تولید امنیت می کند

به گزارش ایکنا، مراسم با قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران شروع و با خیرمقدم توسط خانم سنجری و سخنرانی  حیدرنژاد ادامه یافت.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک استان تهران ضمن تبریک هفته کرامت گفت: به رسمیت شناختن قوانین کشور و همچنین تابع قانون و مقررات مطابق با قوانین و همراه و همسو بودن با قوانین مورد تاکید است.

حیدرنژاد نقش اساسي افراد را احراز شغلي دانست و اظهار کرد: جامعه شهری دارای تقسيم كار اجتماعی پيچيده ای است و جنبه تخصصی و اكتسابي دارد.

وی افزود: به طور معمول مشاغل درجه يك و بالای جامعه با توجه به ملاك تخصص سنجش می شوند و شغل سردفتری ازهر جهت و خصوصا باعنايت به وظايف قانونی دفاتر اسناد رسمی كه همانا اجرای قوانين و مقررات به عنوان مجری دولت و اعمال حاكميت به عنوان عامل حكومتی درجهت تامين مصالح اجتماعی و منافع عمومی جامعه بنا يافته كه از مشاغل درجه اول و ممتاز جامعه است.

حیدرنژاد در پایان تصریح کرد: ايفای درست و يا نادرست نقش سردفتری می تواند امنيت و يا نا امنی اجتماعی و اقتصادی را بدنبال داشته باشد.

ایفای درست نقش سردفتری تولید امنیت می کند

این مراسم با سوگند سردفتران و دفتریاران به پایان رسید.

انتهای پیام
captcha