توسعه مبادلات تجاری با همسایگان موجب پیشرفت منطقه می‌شود
کد خبر: 4145374
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

توسعه مبادلات تجاری با همسایگان موجب پیشرفت منطقه می‌شود

امام‌جمعه مهاباد به نشست استانداران استان‌های مرزی ایران و اقلیم کردستان عراق در ارومیه اشاره کرد و گفت: توسعه مبادلات تجاری منطقه می‌تواند نقش چشمگیری در پیشرفت منطقه داشته باشد و منافع ۲ کشور (ایران و عراق) را تامین و برآورده کند.

عبدالسلام امامی امام جمعه مهابادماموستا عبدالسلام امامی، امام‌جمعه مهاباد، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: امام خمینی(ره) شخصیتی بی‌نظیر در همه ابعاد مختلف سیاسی، دینی اجتماعی بود و ضروری است ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی ایشان مطالعه و برای مردم تبیین شود.

وی افزود: امام خمینی(ره) دارای شخصیتی متمایز در رفتار و کردار و یک الگوی کامل برای مسئولان در نظام اسلامی است، باید زندگی این شخصیت بزرگ جهان اسلام مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و به عنوان الگو و سرمشقی برای تمام مردم و مسئولان قرار گیرد.

امام‌جمعه مهاباد همچنین ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع) اظهار کرد: دوست داشتن خانواده رسول‌الله (ص) و اهل بیت(ع) دو بال رسیدن به سعادت دنیا و آخرت است که انسان با کمک آنها می‌تواند به ملکوت پرواز کند.

ماموستا امامی در ادامه به نشست استانداران استان‌های مرزی ایران و اقلیم کردستان عراق در ارومیه اشاره کرد و گفت: توسعه مبادلات تجاری منطقه می‌تواند نقش چشمگیری در پیشرفت منطقه داشته باشد و منافع ۲ کشور (ایران و عراق) را تامین و برآورده کند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها، گردهمایی بزرگ مسلمانان در حج را کنگره عظیم و تاثیر گذار در جهان اسلام نامید و افزود: فریضه مهم حج یکی از عبادت‌های بی‌نظیری به شمار می‌رود که اتحاد، انسجام و وحدت مسلمانان را به جهانیان نشان می‌دهد.

انتهای پیام
captcha