مراسم یادبود بانوی مستبصر بهائی برگزار شد
کد خبر: 4145502
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

مراسم یادبود بانوی مستبصر بهائی برگزار شد

مراسم یادبود بانوی مستبصر بهائی که سال‌ها تحت ظلم و ستم تشکیلات بیت العدل قرار داشت به همت مدیر مسئول موسسه مطالعات فرقه شناسی معراج برگزار شد.

به گزارش ایکنا، مراسم بزرگداشت ره‌یافته بهائی مرحومه ناهید وحدت شعار، روز چهارشنبه بر سر مزارش در قطعه ۳۲۸ بهشت زهرای تهران برگزار شد.
به همت حجت الاسلام والمسلمین علیرضا روزبهانی؛ مدیر مسئول موسسه مطالعات فرقه‌شناسی معراج و با همکاری جمعی از اساتید نقد فرقه بهائیت، مراسم یادبود مرحومه ناهید وحدت شعار، ره یافته و مستبصر بهائی که به همراه مادرش، سال‌ها تحت ظلم و ستم تشکیلات فرقه ضاله بهائی قرار داشت در بهشت زهرای تهران برگزار شد.


گفتنی است مرحومه وحدت شعار، از نعمت بینایی محروم بود و سال‌های اخیر به دلیل «طرد روحانی» از طرف فرقه بهائی به شدت تحت فشار قرار گرفت و حتی با نزدیکان خود نمی‌توانست ارتباط داشته باشد همچنین توسط عوامل و سیاست‌های فرقه از دریافت ارث محروم شد، اما شکایت علیه نزدیکانش را عملی غیر انسانی می‌دانست لذا در این زمینه سکوت اختیار کرد.
تشکیلات بیت العدل که مدعی حقوق بشر است و پیرامون وضعیت بهائیان ایران همواره شکایت‌های متعددی در مجامع بین المللی طرح کرده است باید برای ظلم و ستمی که به مرحومه ناهید وحدت شعار اعمال کرده پاسخگو باشد. این ره‌یافته بهائی در گمنامی و سکوت خبری توسط عوامل بهائیت دفن شد.

انتهای پیام
captcha