۱۷ سری جهیزیه بین نوعروسان در بهمئی توزیع شد
کد خبر: 4145565
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

۱۷ سری جهیزیه بین نوعروسان در بهمئی توزیع شد

مسئول بنیاد آبشار عاطفه‌ها بهمئی گفت: به مناسبت میلاد حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) ۱۷ سری جهیزیه، به همت مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها، بین نوعروسان این شهرستان توزیع شد.

توزیع جهیزیه برای نوعروسان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، خدیجه طنازی‌پور، مسئول بنیاد آبشار عاطفه‌ها بهمئی امروز، 13 خردادماه در مراسم توزیع جهیزیه بین نوعروسان این شهرستان، گفت: به مناسبت میلاد حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) ۱۷ سری جهیزیه در سه سری اولویت‌بندی شد، که این سری شامل فرش، سرویس تفلون، جاروبرقی، اجاق گاز و پتو است که به نوعروسان اهدا شد.

وی ارزش جهیزیه‌های اهدایی را ۲ میلیارد و 550 میلیون ریال برشمرد و افزود: به همت این مؤسسه، در یک سال گذشته بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه بین نوعروسان در این شهرستان توزیع شد.خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند به‌منظور حمایت از نیازمندان، کمک‌های خود را به حساب ۶۲۸۰۲۳۱۴۳۷۰۲۷۰۳۹ آبشار عاطفه‌های شهرستان بهمئی واریز کنند.

همچنین، حجت‌الاسلام محمدمهدی ویسی‌نژاد، از روحانیون منطقه و فعال فرهنگی نیز در این مراسم با تبریک فرا رسیدن میلاد باسعات حضرت امام رضا(ع) و تقدیر از زحمات بانیان و متولیان این کار خداپسندانه، کمک به نیازمندان و زوج‌های جوان را سنتی نیک و مورد رضایت الهی دانست و بیان کرد: اقدامات خیریه آبشار عاطفه‌ها در شهرستان بهمئی در زمینه تأمین جهیزیه، بسته‌های معیشتی، آموزشی و بهداشتی و همچنین خدمات مختلف این نهاد در دوران شیوع ویروس کرونا بسیار مطلوب است.

یادآور می‌شود، در ماه گذشته ۱۰۰ سبد کالا و بسته معیشتی به همت مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها شهرستان بهمئی بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام
captcha