فعالیت ۶۲۱ مؤسسه غیردولتی تحت نظارت بهزیستی خوزستان
کد خبر: 4145593
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

فعالیت ۶۲۱ مؤسسه غیردولتی تحت نظارت بهزیستی خوزستان

مدیرکل بهزیستی خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر ۶۲۱  مرکز و ۱۵۶ موسسه تحت نظارت بهزیستی خوزستان فعالیت می‌کنند، گفت: خوزستان در ماه گذشته، مقام دوم در صدور مجوز از طریق سامانه صدور الکترونیکی مجوز مؤسسات و مراکز غیردولتی را دریافت کرد.

مددجویان بهزیستیبه گزارش ایکنا از خوزستان، مهران کریمیان، مدیرکل بهزیستی خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی سامانه صدور الکترونیکی مجوز مؤسسات و مراکز غیردولتی از مرداد ماه سال گذشته و تسهیل و تسریع صدور مجوز تاسیس مراکز غیردولتی بهزیستی گفت: این سامانه به منظور تسهیل در سرمایه‌گذاری، سهولت و دسترسی آسان متقاضیان برای ارائه درخواست دریافت مجوز مؤسسات و مراکز غیردولتی در کوتاه ترین زمان، راه‌اندازی و از طریق درگاه ملی مجوزها به نشانی mojavez.ir در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی افزود: این سامانه بستر اینترنتی برای تمامی کسب و کارهای موجود در کشور است که زمان صدور، مدت زمان اعتبار مجوزها، هزینه لازم برای دریافت مجوز، مدارک، شرایط، مجوزهای پیش نیاز و استعلام‌ها را تعیین کرده است.

کریمیان با بیان اینکه در حال حاضر ۶۲۱ مرکز و ۱۵۶ موسسه تحت نظارت بهزیستی خوزستان فعالیت می‌کنند، گفت: در فاز اول این طرح صدور پروانه تأسیس مؤسسات غیردولتی، صدور پروانه فعالیت مراکز غیردولتی، صدور موافقت اصولی مراکز غیردولتی و صدور پروانه مسئول فنی مراکز و مؤسسات غیردولتی بهزیستی از طریق این سامانه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی خوزستان در ماه گذشته، مقام دوم در صدور مجوز از طریق سامانه را دریافت کرده است، ادامه داد:  متقاضیان پس از ورود به درگاه می‌توانند تمام شرایط و مدارک لازم برای دریافت مجوز را مطالعه و نسبت به دریافت مجوز مؤسسه و مرکز غیردولتی موردنظر خود اقدام کنند و در این فرآیند نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان به بهزیستی نیست.

انتهای پیام
captcha