بیان دستاوردهای انقلاب مهم‌ترین عرصه برای جهاد تبیین است
کد خبر: 4145853
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

بیان دستاوردهای انقلاب مهم‌ترین عرصه برای جهاد تبیین است

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: روشنگری درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی در برهه کنونی ضروری بوده و مهم‌ترین عرصه برای جهاد تبیین به شمار می‌رود.

حجت‌‌الاسلام جواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبریبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌‌الاسلام جواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، روز گذشته 14 خرداد در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام که با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سردشت برگزار شد، گفت: یکی از مهم‌ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب از مسئولان، نخبگان و خواص اهتمام برای جهاد تبیین است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به فرمایشات و تاکیدهای رهبر معظم انقلاب درباره جهاد تبیین، به نظر می‌رسد، روشنگری درباره دستاوردهای مختلف انقلاب یکی از مهم‌ترین عرصه‌ها در این زمینه است، که باید برای آن به صورت جدی اهتمام شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه بدون تردید پرداختن به دستاوردهای متعدد و متنوع انقلاب اسلامی و تبیین هر چه بیشتر آن برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان کشورمان، از موضوع‌های مهم و ضروری در عصر حاضر محسوب می‌شود، ادامه داد: در مساجد، منابر، تریبون‌ها و رسانه‌های جمعی باید در این زمینه به صورت جدی تلاش شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه، تبلیغات دشمنان نظام اسلامی را شاهدهستیم که تلاش می‌کنند، انقلاب اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهند، اضافه کرد: تحلیل‌گران منصف بر این موضوع صحه می‌گذارند که با وجود موانع و امکانات محدود و تحریم‌ها، انقلاب در بسیاری از عرصه‌ها خوش درخشیده است.

شبستری ضمن ابراز خشنودی از اینکه،  دستاوردهای چشم‌گیر و شگرفی را در عرصه‌های گوناگون سیاسی، فرهنگی، ورزشی، هنری، علمی، فناوری، نظامی و امنیتی به دست آورده‌ایم، ادامه داد: شاهد هستیم، ایران اسلامی جایگاه رفیعی را در منطقه و جهان کسب کرده است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دستاوردهای معدد انقلاب اسلامی بدون‌تردید، مرهون تلاش شبانه روزی دانشمندان و متخصصان انقلابی و مسلمان کشورمان است، که باید تلاش کنیم، روز به روز بر تعداد آنها افزوده شود.

انتهای پیام
captcha