دوره حفظ تخصصی قرآن از سوی مهد قرآن ابهر برگزار می‌شود
کد خبر: 4146002
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

دوره حفظ تخصصی قرآن از سوی مهد قرآن ابهر برگزار می‌شود

دوره آموزش حفظ تخصصی قرآن ویژه تمام مقاطع سنی از سوی مؤسسه مهد قرآن کریم ابهر برگزار می‌شود.

مهدقرآن ابهر

به گزارش ایکنا، دوره آموزش حفظ تخصصی قرآن کریم با تدریس حافظان استانی ویژه تمام مقاطع سنی دختران و پسران از سوی مهد قرآن ابهر برگزار می‌شود.

آموزش روخوانی، روان‌خوانی و تجوید، آموزش صوت ولحن، آموزش مفاهیم و نکات تفسیری قرآن، آموزش جامع قرآن و آشنایی با داستان‌های قرآنی با تدریس قاریان خوشخوان شهرستان ابهر از دیگر دوره‌های مهد قرآن ابهر است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۹۴۱۲۳۷۱۶۹ تماس بگیرند. مهد قرآن شهرستان ابهر در چهارراه معلم، طبقه زیرین بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد.

دفتر مهد قرآن شهرستان ابهر به عنوان مرکز آموزش‌های قرآنی با محوریت حفظ و مفاهیم جهت تمامی مقاطع سنی و تحصیلی، از سال ۱۳۸۲ با مدیریت مرحوم حاجی‌حسنی فعال بوده است و قرآن‌آموزان بسیاری را تحت آموزش علوم قرآنی قرار داده است، تربیت بیش از ۲۰ حافظ کل قرآن را می‌توان از دستاوردهای این مجموعه قرآنی و مردمی عنوان کرد.

پرویز حاجی‌حسنی، مدیریت سابق این شعبه مهد قرآن، اول اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ به دلیل عارضه بیماری کرونا به لقاءالله پیوست. وی بیش از 40 سال سابقه معلمی قرآن را داشت و از شاگردان مرحوم حسن بیگلری، صاحب کتاب سرّالبیان فی علم القرآن بود و در حال حاضر مدیریت این شعبه از مهد قرآن با حجت‌الاسلام محسن عطوفی، مدرس حوزه و دانشگاه و فعال قرآنی است. 

این مؤسسه غیرانتفاعی، عام‌المنفعه و اولین مؤسسه‌ در شهرستان‌های ابهر و خرمدره است که اقدام به صدور گواهینامه حفظ و مفاهیم قرآن کرده است و در دو بخش مهد شکوفه‌ها و مؤسسه بزرگسالان فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
captcha