۲۶۵۰ زائر از آذربایجان غربی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
کد خبر: 4146315
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

۲۶۵۰ زائر از آذربایجان غربی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

رئیس حج و زیارت آذربایجان‌غربی گفت: ۱۸ کاروان حج تمتع استان شامل دو هزار و ۶۵۰ زائر از طریق فرودگاه شهید باکری ارومیه به سرزمین وحی انجام شد.

اعزام حجاج

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی حج و زیارت آذربایجان غربی، شاهین مطیع حق‌شناس، رئیس حج و زیارت آذربایجان‌غربی گفت: ۱۸ کاروان حج تمتع استان شامل دو هزار و ۶۵۰ زائر از طریق فرودگاه شهید باکری ارومیه به سرزمین وحی انجام شد.

وی افزود: اعزام کاروان‌ها از روز سیزدهم خردادماه جاری آغاز و 16 خرداد آخرین کاروان حجاج استان به سمت مناسک حج تمتع مشرف شدند، و حجاج ۱۶ تا ۱۹ تیر سال جاری نیز به میهن باز خواهند گشت.

رئیس حج و زیارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: کاروان حجاج از فرودگاه ارومیه به مقصد شهر جده عربستان اعزام و پس از آن با حضور در مکه و انجام مناسک حج به مدینه اعزام می‌شوند.

مطیع حق‌شناس با اشاره به اینکه کلاس‌های آموزشی و بهداشتی برای زائران قبل از اعزام برگزار شده است، اضافه کرد: در طول سفر نیز خدمات آموزشی لازم در زمینه‌های مختلف به آنها ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه زائران حج تمتع آذربایجان غربی در قالب ۱۸ کاروان متشکل از ۹ کاروان شیعه و ۹ کاروان اهل سنت است، گفت: بیشترین کاروان مربوط به ارومیه شامل سه کاروان اهل سنت و سه کاروان شیعه است.

 

انتهای پیام
captcha