بیان پیشرفت‌ها در تمام زمینه‌ها، ویژگی مهم جهاد تبیین باشد
کد خبر: 4146416
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

بیان پیشرفت‌ها در تمام زمینه‌ها، ویژگی مهم جهاد تبیین باشد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان‌جنوبی گفت: در جهاد تبیین، بیان پیشرفت‌ها در همه زمینه‌ها باید مدنظر قرار بگیرد چراکه موجب امید مردم و یأس دشمن می‌شود.

نشست معاون استاندار خراسان‌جنوبی با مدیران اقتصادیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، ناصر ناصری، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان‌جنوبی، امروز، 18 خردادماه در جمع مدیران و کارکنان یک واحد صنعتی در بیرجند گفت: از بدو انقلاب تاکنون همواره در معرض توطئه‌های استکبار جهانی بوده‌ایم.

وی افزود: علی‌رغم همه موانعی که دشمن در خرمشهر ایجاد کرده بود اما با تلاش رزمندگان این توطئه خنثی شد و بعد از آن در همه میدان‌ها با روحیه انقلابی و جهادی، دشمن محکوم به شکست شده است.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی همواره در معرض توطئه دشمن بوده و چون از راه جنگ نظامی ناامید شدند بعد از رحلت امام خمینی (ره) در تحلیل‌های سیاسی به دنبال قطع ارتباط معنوی بین مردم و امام بودند که همه تحلیل‌هایشان اشتباه از کار درآمد.

وی گفت: با همه توطئه‌های دشمنان، پرچم نظام به دست رهبر معظم انقلاب افتاد که در شرایط سخت، فتنه‌های فراوانی را مدیریت کردند.

ناصری، خودکفایی را مهم‌ترین خواسته رهبری مطرح کرد و گفت: باید با ایده‌های داخلی، وابستگی به غرب کم شود و با استقلال در همه عرصه‌ها رو به پیشرفت حرکت کنیم.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی در سال‌های بعد از انقلاب دستاوردهای زیادی داشته و در زمینه‌های مختلف به خودکفایی رسیده، در زمینه تسلیحات نظامی اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که موجب هراس ابرقدرت‌ها شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان‌جنوبی از این واحد تولیدی به عنوان نگینی در منطقه کویری کشور یاد کرد و گفت: با ایثار و از خودگذشتگی کارکنان این مجموعه شاهد رونق تولید هستیم و چنین واحدهای تولیدی در منطقه‌ای دور از مرکز توانسته‌اند روی پای خود بایستند.

وی اراده و ایمان قلبی را رمز موفقیت در هر عرصه‌ای دانست و افزود: خدمت به مردم باید مهمترین هدف در همه زمینه‌ها باشد تا شاهد اقدامات غرورآفرین باشیم.

ناصری اظهار کرد: همدلی بین کارکنان، مدیران و کارگران واحدهای تولیدی موجب رونق بیش از پیش می‌شود و نظام پیشنهادات در این واحد صنعتی نمونه خوبی از هم اندیشی‌هاست.

انتهای پیام
captcha