ثبت نام کادر درمانی خراسان‌جنوبی برای اربعین ۱۴۰۲ ادامه دارد
کد خبر: 4147132
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵

ثبت نام کادر درمانی خراسان‌جنوبی برای اربعین ۱۴۰۲ ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی از ثبت نام کادر درمانی برای خدمت رسانی داوطلبانه در ایام اربعین حسینی ۱۴۰۲ تا پایان خرداد ماه جاری خبر داد.

محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از هلال احمر خراسان‌جنوبی، محمدعلی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی امروز ۲۱ خرداد‌ماه از ثبت نام امدادگران، داوطلبان، اعضای جمعیت و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی متقاضی اعزام به عتبات عالیات برای خدمات رسانی در مراسم اربعین حسینی خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی افزود: جمعیت هلال احمر در نظر دارد برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائرین عتبات عالیات شرکت کننده در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، همانند سنوات قبل نسبت به اعزام پزشک، پرستار و کارشناس فوریت‌های پزشکی و دارویی متقاضی برای خدمت رسانی در اربعین سال ۱۴۰۲ در کشور عراق اقدام کند.

کاوسی با بیان اینکه حضور در پایگاه‌ها در کشور عراق از تاریخ اعزام، به مدت ۲۰ روز خواهد بود، یادآور شد: نشست‌های هماهنگی در حوزه‌های مختلف جمعیت هلال احمر شروع شده و امید است این جمعیت با تمهیدات لازم بتواند خدمات شایسته ای به زائران ایرانی و خارجی ارائه کند.

انتهای پیام
captcha