خواست مجموعه‌های جهادی از مسئولین مطالبه شود
کد خبر: 4148640
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

خواست مجموعه‌های جهادی از مسئولین مطالبه شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: نیاز است تا مطالبات مردم همچنین خواسته‌های یک مجموعه جهادی در شهر کرمانشاه از مسئولین مطالبه و یپگیری شود که یکی از برنامه‌های کارگروه آسیب‌های اجتماعی پیگیری و مطالبه است.

حجت‌الاسلام احمدی تبلیغات اسلامی کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، نشست همفکری و تبادل نظر فعالان گروه‌های جهادی فعال در شهر کرمانشاه امروز ۲۸ خرداد برگزار شد.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در این نشست گروه‌های جهادی را نوک پیکان حل مشکلات مردم در مناطق محروم و حاشیه‌ای دانست و اظهار کرد: نیاز است تا مطالبات مردم همچنین خواسته‌های یک مجموعه جهادی در شهر کرمانشاه از مسئولین مطالبه و یپگیری شود که یکی از برنامه‌های کارگروه آسیب‌های اجتماعی پیگیری و مطالبه است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه سازمان تبلیغات در کشور دبیری کارگروه آسیب‌های اجتماعی را برعهده دارد، افزود: امیدواریم با پیگیری انجام شده شاهد کاهش روزانه و بلندمدت آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.

حجت‌الاسلام احمدی بیان کرد: مجموعه گروه‌های جهادی با مراجعه به سایت طوبی در خصوص ثبت گروه جهادی تبلیغی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی اقدام کنند و در زمان کوتاهی مجوز فعالیت به همراه شناسه ملی از این مجموعه دریافت کنند.

دبیر کارگروه آسیب‌های اجتماعی استان کرمانشاه به کمبود آموزش و توانمندسازی در شهر کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: توانمندسازی نیرو‌های فعال و تجربه نگاری برای حل سریع و مؤثر بحران‌ها بسیار لازم و ضروری است.

انتهای پیام
captcha