روش‌های مشارکت در پویش «نذر قربانی» در کرمان اعلام شد
کد خبر: 4151037
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

روش‌های مشارکت در پویش «نذر قربانی» در کرمان اعلام شد

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اعلام روش‌های مشارکت مردم در پویش «نذر قربانی»، گفت: پویش «نذر قربانی» هم‌زمان با عید سعید قربان در سراسر استان کرمان اجرا می‌شود.

ناصر عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ناصر عسکری‌‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اعلام روش‌های مشارکت مردم در پویش «نذر قربانی»، گفت: پویش نذر قربانی هم‌زمان با عید سعید قربان در سراسر استان کرمان اجرا می‌شود.
 
وی با بیان اینکه پویش نذر قربانی با همراهی مردم در کشتارگاه‌های صنعتی استان اجرا می‌شود، افزود: طبق هماهنگی با سازمان دامپزشکی استان مقرر شد پایگاه جمع‌آوری و هدایت نذورات شهروندان، در محل استقرار اکیپ‌های نظارتی آن سازمان جهت کمک به مددجویان راه‌اندازی شود.
 
مدیرکل کمیته امداد استان اظهار کرد: به نیت سلامتی امام زمان‌(عج) و به نیابت از مردم دیار کریمان و همزمان با سراسر کشور و ارتباط مستقیم مسجد جمکران ۱۳ رأس گوسفند توسط کمیته امداد استان کرمان قربانی خواهد شد.
 
وی با دعوت از مردم و خیران برای مشارکت در این طرح، بیان کرد: مردم می‌توانند از طریق اهدای گوشت قربانی و یا اهدای نذورات خود به‌صورت نقدی در این طرح ملی که باهدف کمک به نیازمندان برگزار می‌شود مشارکت کنند.
 
عسکری نژاد با اعلام روش‌های مشارکت مردم در پویش ملی نذر قربانی، افزود: شماره کارت 6037997950030461 کدهای دستوری #034*8877* و#1*8877* و سایت emdad.ir به‌منظور جذب کمک‌های نقدی مردم مؤمن و نیکوکار استان در عید قربان پیش‌بینی‌شده است.
 
وی به حمایت این نهاد از فرزندان ایتام و محسنین اشاره کرد و گفت: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند در ایام دهه امامت و ولایت با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند تحت حمایت را بر عهده بگیرند و با کمک‌های مادی و معنوی خود یاریگر ایتام و فرزندان محسنین باشند.
 
مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، در روز عید سعید قربان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم نیکوکار برای کمک به خانواده‌های نیازمند هستند.
انتهای پیام
captcha