برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران معاونت اجتماعی شهرداری
کد خبر: 4155150
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹

برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران معاونت اجتماعی شهرداری

نشست هم‌اندیشی مدیران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و معاونان امور اجتماعی و فرهنگی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران با حضور شهردار تهران در مشهد مقدس به مدت سه روز برگزار شد.

نشست شهرداریبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، نشست هم‌اندیشی مدیران معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و معاونان امور اجتماعی و فرهنگی مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران با حضور شهردار تهران به مدت سه روز در مشهد برگزار شد.

محمدامین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این زمینه گفت: هدف از برگزاری نشست سه روزه هم‌سطح‌سازی تحلیلی، فرهنگی و اجتماعی مدیران حوزه اجتماعی و فرهنگی بود.

توکلی‌زاده افزود: اصلی‌ترین بحث در این باره توسعه و تحلیل موضوعات فرهنگی و اجتماعی بود. به عبارتی شناخت و تببین موضوعات فرهنگی و اجتماعی از نکات مهم این نشست‌ها بود که در تصمیم‌گیری‌های استراتژیک و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر تهران بسیار اثرگذار است. از سوی دیگر این جلسات باعث تعمیق مفاهیم و اندیشه‌هایی می‌شود که می‌تواند در تصمیمات اجرایی راهگشا باشد.

در نشست مدیران کل ستادی و معاونین امور اجتماعی و فرهنگی مناطق ۲۲ گانه، ناصر قره‌باقی، استاد دانشگاه و تحلیلگر سیاسی به تببین و تشریح موضوعات فرهنگی و اجتماعی و نحوه مواجهه با آن بر اساس اندیشه‌های انقلاب اسلامی پرداخت و نسبت به بازگشت به الگوهای انقلاب اسلامی در مواجهه با پدیده‌های نوظهور فرهنگی و اجتماعی و فعالیت بر اساس الگوهای تجربه شده معنوی در دوران انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تأکید کرد.

لطف‌الله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران نیز به موضوع مدیریت فرهنگی و چالش‌ها و اصول آن پرداخت و گفت: هرجا بر اساس مبانی انقلاب اسلامی در حوزه مدیریت عمل کرده‌ایم، موفق بود‌ه‌ایم. 

معاون شهردار تهران با بیان اینکه داشتن نگاه ارزشی، سیستمی، استراتژیک و براساس اقتضائات از ابزارهای مدیریت است که باید به درستی استفاده کنیم، گفت: داشتن پیوست فرهنگی برای جلوگیری از مشکلات فرهنگی در پروژه‌های کالبدی بسیار مهم است. همچنین، درون‌زایی، توسعه کالبدی، معنوی و هوشمندسازی چهار محور تحولی در شهرداری است. 

همچنین، در این نشست، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران به تبیین بحث اطلاع‌رسانی در پروژه‌ها و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و اجتماعی پرداخت و رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران نیز از برگزاری کمپین‌های ۳۶۰ درجه در شهرداری تهران خبر داد.

انتهای پیام
captcha