ثبت ۲۰۰ کلاس آموزشی در سامانه اوقات فراغت کانون‌های مساجد البرز
کد خبر: 4155949
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

ثبت ۲۰۰ کلاس آموزشی در سامانه اوقات فراغت کانون‌های مساجد البرز

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز از ثبت ۲۰۰ کلاس آموزشی توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در سامانه اوقات فراغت خبر داد.

اوقات فراغت

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدير ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز گفت: در پی رایزنی‌های انجام شده توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با آموزش و پرورش مقرر شده اطلاعات مربوط به کلاس‌های تابستانی کانون‌های مساجد در سامانه نورینو ثبت شود تا دانش‌آموزان نیز به اطلاعات این کلاس‌ها دسترسی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های تابستانه کانون‌های مساجد با عنوان طرح ملی «مسجد کانون نشاط» در حال برگزاری است، افزود: بالغ بر 200 کانون فرهنگی هنری مساجد استان اطلاعات برنامه‌های اوقات فراغت خود را در سامانه «نورینو» ثبت کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است، گفت: برنامه‌ها با محوریت کلاس‌های قرآنی، احکام، ورزشی، مهارتی، هنری و فرهنگی در حال برگزاری است.

شکری با اشاره به اینکه در حال حاضر 450 کانون فرهنگی هنری مساجد در البرز فعال است، گفت: سال گذشته بیش از 6 هزار نفر در کلاس‌ها و برنامه‌های اوقات فراغت این کانون‌ها شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha