امیدآفرینی از وظایف مهم خبرنگاران است
کد خبر: 4160122
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

امیدآفرینی از وظایف مهم خبرنگاران است

امام جمعه دهدشت با اشاره به 17 مردادماه، روز خبرنگار گفت: تقویم امید در جامعه یا امیدآفرینی از وظایف مهم خبرنگاران است، خبرنگار باید امید، روشنگری و آگاهی را سرلوحه خود قرار دهد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت ‌‌امروز، 13 مردادماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دهدشت، اظهار کرد: یکی از مواردی که این روزها به مسئله جدی برای ضد انقلاب تبدیل شده بود مسئله تحریم محرم بود که خوشبختانه ملت هوشیار ایران نقشه‌های آنها را نقش برآب کردند.

وی افزود: دشمن بعد از شکست در این مبحث، به قرآن‌سوزی در کشورهای مختلف و طراحی حمله‌های تروریستی در استان‌های مختلف روی آوردند که خوشبختانه با هوشیاری ملت ایران این برنامه‌های دشمن نیز با شکست مواجه شده است.

امام جمعه دهدشت در ادامه با اشاره به وضعیت تحریم‌ها، بیان کرد: امروز تحلیل‌گران آمریکا به این امر اشاره می‌کنند که تحریم‌ها به فرصت‌ها تبدیل شده و امروزه حذف دلار در معاملات ارزی را در پی داشته است و دلار در معاملات ارزی در پایین‌ترین حالت خود قرار دارد. امروز معادلات دنیا معادلات ارباب رعیتی نیست و کشورهای مختلف آفریقایی به این نتیجه رسیدند که باید رویه ارباب رعیتی را تغییر دهند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به 17 مردادماه، روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگار صرفا نباید نویسنده باشد باید تحلیل کنند، امروز متاسفانه بعضاً خبرنگاران را تبدیل به روابط عمومی کردند که این سم است، خبرنگار باید نقد منصفانه کند تا جامعه پیشرفت کند.

وی در بخش دیگری از بیانات خویش، با نامناسب خواندن وضعیت راه‌های روستایی این شهرستان، یادآور شد: چرا روستاهایی که مدیر دارند آسفالت می‌شوند اما روستاهایی که کسی را ندارند به آن‌ها توجه نمی‌شود!؟ مقصر نظام اسلامی نیست، بلکه مقصر مسؤولان ناتوانی هستند که با لابی منصوب شدند.

امام جمعه دهدشت در پایان با اشاره به مسئله عفاف و حجاب، گفت: با توجه به برخی بی‌حرمتی‌ها در کشور، انتظار داریم مجلس زودتر لایحه عفاف و حجاب را حل کنند.

انتهای پیام
captcha