مدیران دولت موظف به گره‌گشایی از مشکلات مردم هستند
کد خبر: 4164724
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

مدیران دولت موظف به گره‌گشایی از مشکلات مردم هستند

استاندار گیلان گفت: مردم انقلابی همواره یاری‌گر دولت بوده و هستند بنابراین مدیران موظف به خدمت صادقانه و گره‌‌گشایی از مشکلات مردم در بخش‌های متعدد اشتغال، مسکن، تولید، کشاورزی و سایر حوزه‌های استان هستند.

اسدالله عباسی استاندار گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی استانداری، اسدالله عباسی، استانداری گیلان امروز، دوم شهریورماه به مناسبت آغاز هفته دولت در گلزار شهدای رشت اظهار کرد: برخلاف نشانه گیری‌های دشمن در بخش اقتصادی، درگیر خرابی‌ها و ویرانی‌های ساخته آنها نشدیم و حرکت اساسی آغاز شد؛ تلاش کردیم با تدبیر درست انقلابی حرکتی را آغاز کنیم که اقتصاد و معیشت مردم در دستورکار قرار گیرد چون دشمن مسائل فرهنگی و اقتصادی ما را نشانه گیری کرده بود.

وی افزود: دشمن سالیان سال است که دست به کار شده اما مدیران و متولیان حواس‌شان پرت نشد و دیدید در سال گذشته در همین ایام و قبل از آن، دولت در بخش مربوط به کالاهای اساسی، اقتصاد مربوط به یارانه‌ها و مسائل ارزی حرکت خوبی را آغاز کرد که مورد تأیید مقام معظم رهبری نیز واقع شد.

عباسی تصریح کرد: اقدامات اقتصادی دولت کار بسیار اساسی و بر اساس یک اجماع اقتصادی و عقلی از سوی عقلای اقتصاد بود که این مسیر را تعیین کردند؛ اما دشمن برنتافت و اغتشاشات را در کشور ما رقم زد و از همه اهرم‌ها و رسانه‌های کثیف و نارسانه خود استفاده کرد تا شاید بتواند دولت را در ابتدای راه متوقف کند.

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت معطل نشد، گرچه که قبل از آن کرونا را با موفقیت پشت سر گذاشته بودیم و مرحله دوم انقلاب اقتصادی را شروع کرده بودیم و حرکت در مسیر خود قرار گرفت، گفت: در این میان دشمن آمد و رفتارهایی نشان داد که باعث ضرر، زیان و خساراتی هم شد اما مسیرمان را بدرستی طی کردیم و بدرستی و به سرعت ادامه می‌دهیم.

عباسی با بیان اینکه امروز مسئله اقتصاد، معیشت و فرهنگ برای ما در دستورکار است؛ نباید ناامید شویم و میدان را برای کسانی بازکنیم که از رسانه‌های دشمن تغذیه می‌کنند لذا همه نیروهای متعهد و مردم انقلابی باید در صحنه باشند و به دولت کمک کنند، تصریح کرد: ما وظیفه داریم خدمت صادقانه انجام دهیم و صادق الوعد باشیم، موظفیم مشکلات مردم را در بخش‌های متعدد اشتغال، مسکن، تولید، کشاورزی و دیگر مزیت‌های استان برطرف کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان بیان کرد: نباید متأثر از فرهنگ وارداتی به استان باشیم بلکه این ما هستیم که به‌عنوان استانی انقلابی با پیشینه تاریخی، مذهبی و دینی و به واسطه بهره مندی از بزرگانی چون آیت الله بهجت فومنی، میرزا کوچک‌خان جنگلی و هشت هزار دلاور مرد انقلابی و جهادی که در راه اعتلای پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند باید تأثیرگذار باشیم.

گفتنی است؛ هفته دولت در گیلان با برنامه ریزی برای افتتاح یک‌هزار و ۳۶۰ پروژه عمرانی - توسعه‌ای بااعتبار بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال آغاز شد.

انتهای پیام
captcha