۳۰ مقاله در ششمین کنگره ملی تاریخ‌دانان ایران در قزوین ارائه می‌شود
کد خبر: 4165456
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

۳۰ مقاله در ششمین کنگره ملی تاریخ‌دانان ایران در قزوین ارائه می‌شود

دبیر علمی کنگره ملی تاریخ‌دانان ایران از ارائه ۳۰ مقاله علمی در ششمین کنگره ملی تاریخ‌دانان ایران با موضوع «تاریخ صنعت و صنعتگران ایرانی، از صنایع دستی دیروز تا کارخانه‌های امروز»  طی ۲ روز در قزوین خبر داد.

کتاب تاریخی

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد خبری ششمین کنگره ملی تاریخ‌دانان ایران دکتر امیرحسین حاتمی، دبیر علمی کنگره ملی تاریخ‌دانان ایران، با بیان اینکه ۳۰ مقاله در این کنگره ملی ارائه می‌شود، گفت: این مقالات از میان ۱۱۰ مقاله ارسالی به دبیرخانه کنگره توسط کمیته علمی انتخاب شده که در قالب ۶ پنل تخصصی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین به صورت شفاهی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از پنل‌های تخصصی این کنگره ویژه تاریخ صنعت و صنعتگران قزوین است که در روز هشتم شهریور ماه با مشارکت محققان دانشگاهی و تاریخ‌پژوهان قزوینی برگزار خواهد شد.

حاتمی درباره رویدادهای جنبی این کنگره علمی اظهار کرد: همزمان با این کنگره مراسم نکوداشت استادان قزوینی پیشکسوت تاریخ، مرحوم دکتر احسان اشراقی و مرحوم دکتر ناصر تکمیل همایون در روز نهم شهریور همزمان با گرامیداشت روز قزوین برگزار خواهد شد.

دبیر علمی ششمین کنگره ملی تاریخ دانان ایران بیان کرد: کارگاه روش‌های نوین تدریس ویژه دبیران تاریخ آموزش و پرورش استان قزوین از دیگر برنامه‌های جانبی پیش‌بینی شده در این کنگره است.

بنا بر این خبر ششمین کنگره ملی تاریخ دانان ایران با موضوع «تاریخ صنعت و صنعتگران ایرانی، از صنایع دستی دیروز تا کارخانه های امروز» در روزهای هشتم و نهم شهریورماه توسط انجمن ایرانی تاریخ با همکاری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha