اعزام ۳۰۰ نفر از اعضای هیئت‌های مذهبی کهگیلویه‌وبویراحمد به مشهد
کد خبر: 4168695
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

اعزام ۳۰۰ نفر از اعضای هیئت‌های مذهبی کهگیلویه‌وبویراحمد به مشهد

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد از اعزام ۳۰۰ نفر از اعضای هیئت‌های مذهبی استان به مشهد مقدس به مناسبت شهادت امام رضا(ع) خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدرضا افتخاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدرضا افتخاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 22 شهریورماه در نشست هماهنگی تشریح برنامه‌های دهه پایانی ماه صفر، اظهار کرد: به مناسبت سالروز رحلت حضرت محمد(ص)، ساعت ۹:۳۰ فردا، 23 شهریورماه دسته‌های عزاداری در میدان هفتم تیرماه شهر یاسوج عزاداری می‌کنند.

وی افزود: شنبه، ۲۵ شهریورماه مصادف با سالروز شهادت حضرت امام رضا(ع) در ساعت ۹:۳۰ صبح دسته‌های عزاداری از مسجد صاحب‌الزمان(عج) یاسوج به سمت میدان شهدای هفتم تیرماه و شهدای نیروی انتظامی این شهر عزاداری و سینه‌زنی می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد همچنین از اعزام ۳۰۰ نفر از اعضای هیئت‌های مذهبی استان به مشهد مقدس خبر داد و بیان کرد: این تعداد با هماهنگی آستان قدس رضوی و دستگاه‌های اجرایی به مشهد مقدس اعزام شدند تا در شب شهادت امام رئوف حضرت علی بن‌موسی الرضا(ع) در حرم مطهر این امام همام رواق امام خمینی(ره) به صورت سنتی استان عزاداری خواهند کرد.

حجت‌الاسلام افتخاری در ادامه گفت: این برنامه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار و با همکاری صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha