وحدت شیعه و سنی خواب از چشم دشمن ربوده است
کد خبر: 4172867
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱

وحدت شیعه و سنی خواب از چشم دشمن ربوده است

امام جمعه چالدران گفت: وحدت ملت ایران به ویژه همدلی شیعه و سنی خواب از چشم دشمنان نظام و انقلاب ربوده است.

حجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده امام‌جمعه چالدرانحجت‌الاسلام سیفعلی محمدزاده امام‌جمعه چالدران، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از ارومیه ضمن اینکه فرا رسیدن هفته وحدت را تبریک گفت، افزود: وحدت ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه همدلی که بین شیعیان و اهل سنت وجود دارد، به معنای واقعی کلمه خواب و آسایش را از چشم دشمنان نظام و انقلاب ربوده است.
وی با بیان اینکه، به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت نشست  هم‌اندیشی روحانیون، متنفذین، نخبگان شیعه و سنی با حضور علما در مسجد حضرت رسول اکرم(ص) این شهرستان برگزار شد، گفت: این قبیل دورهمی و نشست‌ها باید به صورت مستمر برگزار شود.

امام‌جمعه چالدران گفت: هفته وحدت با تدبیر ویژه‌ بنیانگذار انقلاب اسلامی به یکی از اثرگذارترین ایام تبدیل شده است، به طوری که این مناسبت در ایجاد وحدت و دوستی هرچه بیشتر بین مسلمانان جهان و به خصوص ایران تاثیر بسیار زیادی داشته است.

وی ادامه داد: این ایام، بهترین فرصت برای تدارک برنامه‌های وحدت‌آفرین بوده و این روزها بیشتر برای تبیین و تفهیم برکات و ضرورت وحدت اهتمام می‌شود و از این رهگذر جوانان و عموم مردم شیعه و سنی با اهمیت این مقوله بیش از پیش آشنا می‌شوند.

حجت‌الاسلام محمدزاده ادامه داد: وحدت شیعه و سنی از ضروریات جهان اسلام است، در صورت تحقق، تمام نقشه‌های دشمنان اسلام خنثی می‌شود.

وی گفت: ایادی استکبار جهانی در اندیشه‌ ایجاد تفرقه و اختلاف، میان مسلمانان جهان هستند و از تفاوت‌هایی که پیرامون نظرات فقهی و مذهبی وجود دارد، حداکثر استفاده را می‌کنند، بنابراین باید بیش از پیش رو اشتراکات تمرکز کنیم.

انتهای پیام
captcha