درخشش دانش‌آموزان زنجانی در بیست‌و‌هشتمین کنگره سراسری قرآن
کد خبر: 4174244
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸

درخشش دانش‌آموزان زنجانی در بیست‌و‌هشتمین کنگره سراسری قرآن

در مرحله کشوری بیست‌و‌هشتمین کنگره کشوری قرآن‌کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان، دانش‌آموزان سمپاد استان زنجان، افتخارآفرین شدند‌.

بیست‌و‌هشتمین کنگره سراسری قرآن استعدادهای درخشان

حسین تاران رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: در مرحله کشوری بیست‌و‌هشتمین کنگره کشوری قرآن‌کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان، دانش‌آموزان سمپاد استان زنجان موفق به کسب مقام‌های برتر شدند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات مهسا فیروزی از دبیرستان فرزانگان خدابنده و حافظ کل قرآن‌کریم، رتبه اول کشوری را در رشته حفظ ویژه به دست آورد‌.

این مسئول ادامه داد: همچنین فاطمه حاج‌خان‌میرزایی از دبیرستان دوره دوم فرزانگان یک زنجان حائز رتبه سوم کشوری رشته قرائت شد‌.

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد: در رشته حفظ ویژه، تارا محمدی از دبیرستان فرزانگان ابهر و زهرا محمدی و رویا عبدی از دبیرستان فرزانگان خرم‌دره نیز به رتبه سوم این مسابقات دست یافتند.

تاران خاطرنشان کرد: تقویت انس با قرآن‌، توسعه فرهنگ سواد قرآنی‌، شناسایی دانش‌آموزان مستعد در حوزه‌های معارف قرآنی و توجه به آموزه‌های قرآنی در مدارس استعدادهای درخشان از اهداف بزرگ کنگره قرآنی مدارس سمپاد است که در نهایت اعتلای اخلاق‌، ایمان و بصیرت و هویت اسلامی - ایرانی را در پی دارد‌.

انتهای پیام
captcha