پیروزی نیروهای حماس میراث دفاع مقدس است
کد خبر: 4179523
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹
سردار رادان:

پیروزی نیروهای حماس میراث دفاع مقدس است

فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه مقاومت و پایداری، اثر وجودی شهداست که می‌تواند همگان را به تسخیر و حیرت درآورد، گفت: پیروزی نیروهای حماس در طوفان الاقصی، میراث رزمندگان دفاع مقدس است.

سردار احمدرضا رادان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، امروز، 11 آبان، در یادواره 218 شهید نیروی انتظامی اراک با اشاره به اینکه مقاومت و پایداری، اثر وجودی شهداست که می‌تواند همگان را به تسخیر و حیرت درآورد، گفت: پیروزی نیروهای حماس در طوفان الاقصی، میراث رزمندگان دفاع مقدس است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای عرصه نظم و امنیت بیان کرد: شهدا در این مراسم هرکسی را به نوعی دعوت کردند، یکی را خادم، یکی را مداح، یکی را دست‌اندرکار و ...، همه به نوعی برای خدمتی در این مراسم از سوی شهدا دعوت شده‌اند.

سردار رادان با یادآوری ۱۳ آبان و شهادت شهید محمدحسین فهمیده و شهید قاضی طباطبایی و مبارزه با استکبار افزود:  سلام می کنم به ۷ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی که رزمنده پرور و میزبان رزمندگان بود، رزمندگانی که در غرب کشور کوه‌ها را به تسخیر خود درآوردند و در جنوب، محورهای مختلف تسخیر عزم و اراده آنها شد و در کربلا و والفجرهای مختلف حضور داشتند.

فرمانده کل انتظامی تصریح کرد: در این روزها اتفاقات عجیب‌تری از جنس مقاومت افتاد، جنس مقاومتی که از رزمندگان و شهدا به ارث رسید. حماس حماسه آفرید و عملیاتی را انجام داد که امروز همه کسانی که در این خصوص صاحب سبک هستند انگشت بر دهان مانده‌اند. پیروزی نیروهای حماس و غزه در طوفان الاقصی میراث رزمندگان دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: دشمن صهیونیستی مدعی بود اگر در آسمان سرزمین اشغالی کبوتری پرواز کند امکان پرواز ندارد مگر در چتر اطلاعاتی دیده‌بانی آنها باشد. اسرائیل منظومه اطلاعاتی خود را به رخ جهانیان می‌کشید و مدعی بود هیچ‌کس را یارای مقابله نظامی و اطلاعاتی با آنها نیست، اما رزمندگان غزه که میراث از رزمندگان دوران دفاع مقدس دارند، در عملیاتی همه را متحیر کردند.

سردار رادان تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، همه جهانیان در برابر ایران اسلامی قرار گرفتند و موشک‌ها و هواپیماها و تانک‌های اهدایی به رژیم بعث در یک عملیات با رمز یا زهرا(س) در تسخیر رزمندگان در می‌آمدند که این اثر وجودی شهداست که می‌تواند همگان را به تسخیر و حیرت درآورد، یاد شهدا از دفاع مقدس تا امرو نزد همه زنده است.

وی با بیان اینکه یاد شهدای دفاع مقدس هنوز بعد از ۴۰ سال زنده است و برای آنها یادواره می‌گیریم و این یادها همچنان زنده است و این شهادت‌ها پیوستگی دارد، گفت: شب گذشته در شهرستان بمپور در درگیری یک گروهک تروریستی‌ با گشت‌های انتظامی پلیس، یک شهید دیگر هم تقدیم شد و این شهدا و شهادت ها پیوسته وجود دارند.

وی تصریح کرد: اگر یک مجموعه بار ارزشی بخواهد داشته باشد، باید سه بعد امامت، امت و‌ ایدئولوژی در درون آن شکل گیرد تا آن مجموعه ماندگار شود و شهدا و رزمندگان به همین دلیل ماندگار و زنده‌ هستند.

سردار رادان با اشاره به اینکه باید بتوانیم خود را وصل به شهدا کنیم و از آنان درس بگیریم گفت: این شهدا بودند که اجازه دادند گروهی عنوان خادمین و دست‌اندرکاران برگزاری یادواده شهدا را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha