پروژه فرهنگی شهر بیرجند ویژه پیگیری می‌شود
کد خبر: 4179564
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
وزیر ارشاد:

پروژه فرهنگی شهر بیرجند ویژه پیگیری می‌شود

اسماعیلی با تأکید بر اینکه طی هفته آینده مصوبه‌ای برای کمک به پروژه فرهنگی تالار بزرگ شهر بيرجند دریافت خواهیم کرد، گفت: این پروژه را به صورت ویژه پیگیری می‌کنیم و با رئیس‌جمهور مطرح خواهیم کرد.

وزیر ارشاد در حاشیه بازدید از تالار بزرگ شهر بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز، ۱۲ آبان در حاشیه بازدید از تالار بزرگ شهر بیرجند که از سال ۱۳۹۰ عملیات اجرایی آن آغاز شده است و در حال حاضر از پیشرفت ۷ درصدی برخوردار است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه به دلیل زیر ۵۰ درصد پیشرفت، تحت حمایت‌های دولت قرار نگرفته است.

وزیر ارشاد با تأکید بر اینکه برای این پروژه قطعاً باید فکری شود چرا که نیاز استان خراسان جنوبی و یک سرمایه ملی است، افزود: در این سفر به موضوع تالار بزرگ شهر بيرجند پرداخته خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


وی در ادامه گفت: این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و منابعی جهت تکمیل پروژه اختصاص خواهیم داد تا کارگاه‌ها تجهیز شوند و دوباره عملیات آن شروع شود.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه طی هفته آینده مصوبه‌ای برای کمک به پروژه تالار بزرگ شهر بيرجند دریافت خواهیم کرد، افزود: این پروژه را به صورت ویژه پیگیری می‌کنیم و با رئیس‌جمهور مطرح خواهیم کرد تا بتوانیم هر چه سریع‌تر به این پروژه بودجه‌ای اختصاص دهیم. درخصوص این پروژه یکشنبه، ۱۴ آبان با رئیس‌جمهور صحبت خواهیم کرد تا با توجه به اینکه جزو نیازهای استان است به عنوان یک پروژه‌ در دست اقدام لحاظ شده و بودجه خوبی را به آن اختصاص دهیم و کار آن شروع شود و طی مدت دو ساله به نتیجه برسد.

وزیر ارشاد با بیان اینکه در استان خراسان جنوبی فضای کار و رونق و تلاش وجود دارد، افزود: در حوزه فرهنگ و هنر نیز خراسان جنوبی یک استان اصیل است و طی این سفر از پروژه‌های فرهنگی بازدید خواهیم داشت.

جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی نیز با اشاره به قدمت فرهنگی این استان بر تسریع بر ساخت و تعیین تکلیف این پروژه تأکید کرد.

علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز اظهار کرد: پروژه تالار بزرگ شهر بيرجند تنهاترین زیرساخت مهم استان است که از آن محروم هستیم.

انتهای پیام
captcha