عملیات طوفان‌الاقصی شکست ترمیم‌ناپذیری برای رژیم صهیونیستی بود
کد خبر: 4180654
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

عملیات طوفان‌الاقصی شکست ترمیم‌ناپذیری برای رژیم صهیونیستی بود

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: عملیات طوفان الاقصی شکست ترمیم‌ناپذیری برای رژیم غاصب صهیونیستی بود.

نشست تحلیلی اتفاقات و جنایات علیه مردم غزه از منظر علوم سیاسی و حقوق بین الملل در دانشگاه محقق اردبیلیبه گزارش ایکنا، به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، محسن پناهیان، معاون سیاسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۱۶ آبان‌ماه، در نشست تحلیلی اتفاقات و جنایات علیه مردم غزه از منظر علوم سیاسی و حقوق بین الملل در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به تاریخ فلسطین گفت: عملیات طوفان الاقصی شکست ترمیم‌ناپذیری برای رژیم صهیونیستی بود؛ چراکه اسرائیل که خود را چهارمین ارتش مقتدر دنیا می‌داند و بنابراین در سه حوزه سیاسی، نظامی و اطلاعاتی-امنیتی یک شکست خفت‌باری را متحمل شد.

وی افزود: حمله به غیرنظامیان، زنان، کودکان، بیمارستان‌ها، مدارس و مساجد پیروزی نیست؛ بلکه جنایت بوده و باعث می‌شود تا وضعیت اسرائیل روز به روز افتضاح‌تر شود.

پناهیان با تاکید بر اینکه امروز ثابت شده که وضعیت اسرائیل بعد از ۷۵ سال در دنیا عادی نشده است، ادامه داد: امروز ما شاهد اعتراضات جوامع بشری و اقشار مختلف مردم در سراسر دنیا نسبت به اسرائیل هستیم.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه مهاجرت معکوس اقتصاد اسرائیل را به هم ریخته و ارزش پول آن‌ها را کاهش داده است، تصریح کرد: در طول پنج سال گذشته نیز چهار دولت در اسرائیل تشکیل شده که نشان از تزلزل سیاسی در آن کشور است.

وی با اشاره به نحوه برخورد سازمان‌های بین المللی با موضوع فلسطین، خاطرنشان کرد: سازمان‌های بین‌المللی به ویژه سازمان حقوق بشر در این قضیه مسئولیت و نقش مهمی دارند که متاسفانه عمل خاصی را انجام نداده‌اند.

انتهای پیام
captcha