کسب رتبه برتر حوزه علمیه یاسوج در جشنواره علامه حلی
کد خبر: 4181141
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

کسب رتبه برتر حوزه علمیه یاسوج در جشنواره علامه حلی

حوزه علمیه علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج در جشنواره علامه حلی رتبه برتر کشوری در زمینه پژوهش را کسب کرد.

چهارمین جشنواره علامه حلی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه یاسوج، حوزه علمیه امام علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج امروز، 20 آبان‌ماه در چهارمین جشنواره علامه حلی رتبه برتر کشوری پژوهش را کسب کرد.

جشنواره علامه حلی ویژه طلاب جوان زیر ۳۵ سال حوزه‌های علمیه خواهران و برادران و همچنین اساتید حوزه‌های علمیه با داشتن شرط سنی زیر ۵۰ سال در سراسر کشور است.

آثار ارسالی به این جشنواره نیز باید در یکی از گروه‌های علمی ۱۰ گانه جشنواره شامل «تفسیر و علوم قرآنی»، «علوم حدیث و درایه»، «کلام»، «اخلاق و تربیت»، «فقه و حقوق اسلامی»، «فلسفه و منطق»، «اصول فقه»، «تاریخ اسلام»، «ادبیات» و «علوم انسانیِ مرتبط با حوزه دین» و در قالب: «مقاله»، «کتاب»، «تحقیق پایانی سطح دو» و «پایان‌نامه سطح سه حوزه (یا کارشناسی ارشد دانشگاهی طلاب)» باشد.

در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی علامه حلی با حضور آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و دیگر مسئولان کشوری برگزار شد، از حجت‌الاسلام ابراهیم بهشت، مدیر حوزه علمیه امام علی بن موسی الرضا(ع) شهر یاسوج تجلیل شد.

گفتنی است، جشنواره علامه حلی جشنواره‌ای است که به منظور تجلیل از محققان جوان حوزوی برگزار و برگزیدگان این جشنواره ضمن دریافت لوح تقدیر جشنواره و جوایز دیگر، برای استفاده از تسهیلات پژوهشگران به معاونت‌های پژوهش حوزه‌های علمیه معرفی می‌شوند.

انتهای پیام
captcha