هیئات مذهبی پرورش دهنده سفیران جهادتببین هستند
کد خبر: 4186918
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

هیئات مذهبی پرورش دهنده سفیران جهادتببین هستند

حجت‌الاسلام دیلمی بهره‌گیری از ظرفیت‌های نخبگانی برای جریان‌سازی علیه دشمن را مهم برشمرد و گفت: هیئات مذهبی باید با انجام کار شبکه‌ای به جذب و تربیت نیرو برای دفاع از انقلاب و شهدا پرداخته و سفیران جهادتبیین را پرورش دهند.

مقابله با تهاجم فرهنگی از رسالت‌های هیئت استبه گزارش ایکنا از گلستان، نشست فصلی مسئولین شورای هیئات مذهبی گلستان با حضور حجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان امروز، 18 آذر در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: دوره جدید هیئات مذهبی با تلاش‌های مجدانه و خالصه افراد در راهبری هیئات مذهبی به عنوان سنگر مهم تمدن‌ساز و کوچکترین نهاد انقلابی آغاز شد.

حجت‌الاسلام دیلمی استفاده از کار تشکیلاتی برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های هیئت را مهم دانست وافزود: با توجه به جنگ ادراکی_شناختی و تقابل تمدنی که امروز درگیر آن هستیم باید با عزم و اراده جدی به تشکیل کارگروه‌های تخصصی پرداخته و در جنگ روایت‌ها به مقابله و مواجهه با دشمن برویم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: «هیئات مذهبی سنگر تمدن‌سازی و جهادتبیین هستند»، اظهار کرد: شورای هیئات مذهبی باید با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان، فرهیختگان و دغدغه‌مندان با استفاده از نوآوری، ابتکار و خلاقیت به شناسایی نقاط ضعف و قوت شهرستان خود پرداخته و با طراحی بوم شهرستان خود به ترویج و نشر فضیلت‌ها، ارزش‌ها و خوبی‌ها با محوریت فاطمیه بپردازد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان مقابله با تهاجم فرهنگی را از رسالت هیئت برشمرد و بیان‌کرد: فرصت‌های مذهبی و ایام الله زمان‌های بی‌نظیر و بی‌بدیلی برای جریان‌سازی علیه دشمن بوده و هیئات با پیوست‌های معرفتی و بصیرتی به جریان‌سازی و گفتمان سازی بپردازند.

حجت‌الاسلام دیلمی با بیان‌اینکه دشمن امروزه به‌دنبال تغیر ذائقه، نگاه و گفتمان است، ادامه داد: در جامعه‌ای که دشمنان از تمامی ابزارها و ظرفیت‌های تبلیغاتی برای تزریق یأس و ناامیدی در جامعه استفاده می‌کند، هیئات باید آفندی عمل کرده و در جایگاه پدافندی قرار نگیرند.

وی تنگه احد انقلاب اسلامی را جهادتبیین دانست وگفت: هیئات مذهبی باید با انجام کار شبکه‌ای به جذب و تربیت نیرو برای دفاع از انقلاب و شهدا پرداخته و سفیران جهادتبیین را پرورش دهند.

انتهای پیام
captcha