پیام تسلیت استاندار گلستان در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی در استان سیستان و بلوچستان
کد خبر: 4188273
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

پیام تسلیت استاندار گلستان در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی در استان سیستان و بلوچستان

استاندار گلستان شهادت ۱۲ نفر از پرسنل غیور فراجا، در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی در استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

زنگانه استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان علی محمد استاندار گلستان در طی پیامی شهادت ۱۲ نفر از پرسنل غیور فراجا، در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی در استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

متن پیام علی محمد زنگانه استاندار گلستان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمله تروریستی و کوردلانه گروهک جیش الظلم به مقر انتظامی شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت ۱۲ نفر از پرسنل خدوم فراجا گردید، اقدامی وقیحانه و ددمنشانه بود که نشان از عجز و ناتوانی دشمنان نظام و انقلاب دارد.

این حمله تروریستی که منجر به شهادت فرزندان غیور این سرزمین شد، موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

دشمنان این نظام می‌دانند که هرگز با حملات رو در رو نمی‌توانند حریف مناسبی برای غیرت‌مندان این آب و خاک باشند و این چنین در حملات ناجوانمردانه و تروریستی شبانه قصد مقابله با ایران قدرتمند را دارند.

تردیدی نیست با جدیت مسئولین ارشد کشوری و لشکری مسببین این واقعه تروریستی شناسایی و به سزای اعمال خود خواهند رسید تا کسانی که برای دست اندازی به این سرزمین دندان تیز کرده‌اند، بدانند چه عاقبت و انتقامی در انتظار آنهاست.

اینجانب ضمن محکومیت این واقعه تروریستی، شهادت ۱۲ نفر از پرسنل غیور فراجا را به عموم ملت شریف ایران خصوصا خانواده معزز این عزیزان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و امیدواریم شر جنایتکاران از سر مردم ولایتمدار ایران اسلامی کوتاه گردد و خداوند متعال کید و مکر آنان را به خودشان برگرداند.

انتهای پیام
captcha