تشییع لاله‌های گمنام در تبریز + تصاویر
کد خبر: 4188434
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

تشییع لاله‌های گمنام در تبریز + تصاویر

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و هم راستا با سراسر کشور، پیکر مطهر پنج شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان بر دوش مردم قهرمان پرور تبریز تشییع شد.

تشییع لاله‌های گمنام، تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، پیکر مطهر پنج شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) بر دوش اقشار مختلف مردم شهید پرور تبریز و مسئولان کشوری و لشکری از میدان شهدا تا میدان ساعت این شهر تشییع شد.

این آلاله های گمنام در عملیات والفجر هشت در منطقه بوارین به سال ۱۳۶۲، والفجر چهار منطقه پنجوین به سال ۱۳۶۲، عملیات مسلم بن عقیل در منطقه سومار به سال ۱۳۶۵، تک دشمن در منطقه زبیدات به سال ۱۳۶۷ و عملیات خیبر در جزیره مجنون به سال ۱۳۶۲ به شهادت رسیدند.

امیر دریادار رضا عباسی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: مرکز فنی و حرفه‌ای شماره یک تبریز میزبان یکی از شهدای گمنام ۲۱ ساله است و یکی دیگر از شهدای گمنام که ۲۳ ساله است در شهر تیمورلو از توابع آذرشهر با ۲۳ سال سن دفن می‌شوند و پیکر شهید سوم نیز به شهرستان اهر منتقل شده و در جوار مقبره شیخ شهاب‌الدین اهری که شهیدی ۴۵ ساله است، به خاک سپرده خواهد شد.

وی ادامه داد: شهدای چهارم و پنجم به ترتیب با ۲۲ سال و ۲۷ سال سن نیز در شهرستان میانه و پادگان آماد و پشتیبانی شهرستان مراغه به خاک سپرده خواهند شد.

انتهای پیام
captcha