حل مسئله، کار و روحیه جهادی می‌طلبد
کد خبر: 4189165
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
رئیس‌جمهور:

حل مسئله، کار و روحیه جهادی می‌طلبد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی امروز در استان گلستان با اشاره به اینکه شناخت و حل مسئله،‌ اولویت دولت است، گفت: مسائل، کار جهادی، روحیه جهادی و بسیجی می‌طلبد.

حل مسئله، کار و روحیه جهادی می‌طلبدبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئيس‌جمهور امروز، 30 آذرماه در جمع مسئولان استانی در فرودگاه گرگان گفت: در دور اول سفر به نیاز‌های فوری و ضروری استان واقف شدیم. دوستان و همکاران ما با همکاری مردم بسیج شدند که آنچه ضروری است، دنبال کنند.

وی ادامه داد: شناخت مسئله و حل آن مورد نظر این دولت بوده و ما نهضت حل مسئله را در دولت دنبال می‌کنیم و از کنار مسائل نباید گذشت باید آنها را شناخت؛ راهکار‌های حل مسئله را پیدا و آن‌ را حل کرد.

رئیسی با بیان‌ اینکه حل مسائل، کار جهادی، روحیه جهادی و بسیجی می‌طلبد، اظهار کرد: در دور اول سفر طرح‌هایی که در این استان اجرا شد، طرح‌های قابل توجهی بوده و برای آنها مبالغ قابل‌توجهی هزینه شده است.

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه ما علاوه بر برنامه باید کارنامه داشته باشیم، گفت: در دور دوم سفر، ضمن پیگیری مصوبات دور اول، موارد مهمی که مورد توجه بوده است، به اطلاع مردم خواهیم رساند.

صبح امروز رئیس‌جمهور به منظور بازدید و افتتاح طرح‌ها و پروژ‌ه‌های صنعتی، زیربنایی و عمرانی و دیدار با اقشار مختلف مردم، ایثارگران و خانواده شهدا، علمای اهل سنت و نخبگان وارد استان گلستان شد. از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام رئیسی در این سفر حضور در نشست اداری استان است.

یکی از مصوبه‌ها و دستورات مهم رئیس‌جمهور در دور نخست سفر به گلستان اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده و احیای خلیج گرگان بود که برای اجرای آن بیش از شش میلیارد تومان اعتبار هزینه شد. خلیج گرگان دارای بیش از ۶۰ هکتار وسعت است.

همچنین در این بازدید رئیس‌جمهور کلنگ طرح طبیعت‌گردی آشوراده را پس از سال‌ها انتظار مردم به زمین زد.

انتهای پیام
captcha