امیدآفرینی و مبارزه با فساد برنامه اصلی دولت است
کد خبر: 4189209
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
رئیس‌جمهور:

امیدآفرینی و مبارزه با فساد برنامه اصلی دولت است

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان‌ اینکه بنا و برنامه دولت، فسادزدایی و امیدآفرینی است، تصریح کرد: هر جا و نقطه و بستری از فساد ببینیم، مرتفع می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم، کوچکترین فسادی در سازمان‌های اداری لانه کند.

حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور امروز، ۳۰ آذر در دیدار با مردم گلستان در مصلای وحدت گرگان گفت: امروز بسیار خرسندم در جمع مردمی هستم که در عرصه‌های مختلف چه در قبل از انقلاب و چه بعد از آن در جنگ تحمیلی و … خوش درخشیدند و حقیقت، امتحان خوبی پس دادند.

رئیس جمهور ادامه داد: مردمی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، از اسلام و قرآن و امام حمایت کردند و بعد از پیروزی در دفاع مقدس، خوش درخشیدند. شهدای بزرگی تقدیم کردند. جانبازان و ایثارگران عزیزی سلامتی خود را برای دفاع از نظام و انقلاب از دست دادند.

وی وحدت در گلستان را مثال‌زدنی دانست و افزود: در استان گلستان، نگارستان ایران زمین، مردمی هستند که شیعه و سنی، فارس، ترکمن، بلوچ، سیستانی، مازندرانی و همه اقوام و مذاهب در کنار هم، خونگرم و با صفا وفادار به نظام و انقلاب و ارزش‌های اسلامی زندگی مسالمت‌آمیزی دارند.

وی از دیگر مؤلفه قدرت در جامعه را مردم با ایمان و همیشه در صحنه دانست و اظهار کرد: کشور ما با حضور شما زنان و مردان و جوانان با ایمان دارای اقتدار است، لذا آنچه دشمن را مأیوس کرده، همین مؤلفه قدرت است. مردم با ایمان وفادار و همیشه در صحنه و آماده برای خطر کردن است و این مهمترین مؤلفه قدرت و امنیت ملی در جامعه ماست.

رئیس جمهور وجود نیرو‌های مسلح را افتخار کشور برشمرد و ادامه داد: پیشرفت‌های اقتصادی در کشور از مؤلفه‌های مهم قدرت بوده و آن چه دشمنان علی‌رغم تهدیدها نمی‌خواستند ایران ما به آن برسد امروز با اراده مردم کشور در زمینه‌های مختلف علمی پژوهشی و فناوری به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای رسیدم و این به اراده شما جوانان این مرز و بوم رقم خورده است.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه استقلال، آزادی و مسلمان زیستن، پیامی است که امروز منطقه از انقلاب اسلامی و مردم ایران دریافت کرده است، افزود: امت اسلامی امروز نیروی مقاومت را شکل داده، این‌ها قدرتی است که به منطقه شکل جدیدی داده است و یک قدرتی در جامعه اسلامی ما ظهور کرده و آن قدرت مردمی است که می‌خواهند ایستادگی کنند، مقاومت کنند، استقلال داشته باشند و در مقابل دشمنان تسلیم نشوند.

وی به اقدامات جبهه مقاومت و ایستادگی مردم غزه اشاره کرد و گفت: بیش از ۷۰ روز است مردم فلسطین مقابل ارتش‌های مجهز دنیا مقاومت می‌کنند. همه دنیا در شگفتند که چگونه این اتفاق افتاده است؟ اما این، نیروی ایمان و اتصال به خداست. این‌ها الهاماتی است که مردم فلسطین از انقلاب اسلامی و امام دارد.

حجت‌الاسلام رئیسی در ادامه با بیان اینکه بنا و برنامه دولت، فسادزدایی و امیدآفرینی است، تصریح کرد: اگر دشمنان بخواهند فسادنمایی کنند، بنا داریم هر جا و نقطه و بستری از فساد ببینیم، مرتفع کنیم و اجازه ندهیم کوچکترین فسادی در سازمان‌های اداری لانه کند.

وی ادامه داد: باید، روابط سالم در ادارات برقرار شود کوچکترین فساد اداری در این دولت به هیچ عنوان قابل تحمل نیست، لذا مردم وقتی به اداره یا سازمانی مراجعه می‌کنند باید احساس کنند که مشکلاتشان حل می‌شود و در عمل هم باید بشود.

رئیسی با بیان‌ اینکه دشمن، امید مردم و جوانان را نشانه گرفته است و می‌خواهد امید‌ها را به یأس تبدیل کند، گفت: اما امروز کار ما در دولت، امیدآفرینی است و با این حرکت دشمن را مأیوس خواهیم کرد. آینده بسیار روشن و تابناک است و تلاش می‌شود به همه وعده‌هایی که داده شده عمل شود.

صبح امروز رئیس‌جمهور به منظور بازدید و افتتاح طرح‌ها و پروژ‌ه‌های صنعتی، زیربنایی و عمرانی و دیدار با اقشار مختلف مردم، ایثارگران و خانواده شهدا، علمای اهل سنت و نخبگان وارد استان گلستان شد. از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام رئیسی در این سفر حضور در نشست اداری استان است.

یکی از مصوبه‌ها و دستورات مهم رئیس‌جمهور در دور نخست سفر به گلستان اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده و احیای خلیج گرگان بود که برای اجرای آن بیش از شش میلیارد تومان اعتبار هزینه شد. خلیج گرگان دارای بیش از ۶۰ هکتار وسعت است.

همچنین در این بازدید رئیس‌جمهور کلنگ طرح طبیعت‌گردی آشوراده را پس از سال‌ها انتظار مردم به زمین زد.

انتهای پیام
captcha