حماسه نهم دی‌ رفراندوم ملی برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی بود
کد خبر: 4189814
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

حماسه نهم دی‌ رفراندوم ملی برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تأکید بر اینکه حماسه نهم دی‌ نباید به منازعات سیاسی و جناحی تقلیل یابد، گفت: حماسه نهم دی‌ماه اوج قله بصیرت ملت ایران و رفراندوم ملی برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی بود که کارآمدی نظم دینی و رهبری ولایت‌ فقیه در عبور از چالش‌ها را نشان داد.

حسین انجم‌شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز، چهارم دی‌ماه در نشست خبری به‌مناسبت تشریح برنامه‌های بزرگداشت حماسه نهم دی‌ با گرامیداشت روز «بصیرت و میثاق امت و ولایت» و چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی، نماد بصیرت و ولایتمداری و بهترین الگو برای روشنگری و اطاعت از ولایت است.

وی افزود: نهم‌ دی‌ماه یک روز تاریخی و کم‌نظیر است زیرا ملت فهیم، انقلابی و بصیر ایران اسلامی با حضور حماسی و باشکوه خود آتش فتنه را که برای براندازی نظام برنامه‌ریزی شده بود را خاموش کردند. فتنه ۸۸ خسارت‌های مادی و معنوی بسیاری برای نظام و کشور ایران داشت و بعد از آن تحریم‌ها علیه ایران به بهانه حقوق بشر شدت گرفت. انتخاباتی که با شرکت بی‌نظیر بیش از ۸۰ درصد واجدین شرایط برگزار شد و می‌توانست یک نقطه قوت باشد به یک نقطه ضعف برای ضربه به جمهوری اسلامی تبدیل شد و این، کار تحریف و فتنه است.

انجم‌شعاع ادامه داد: نهم دی ماه یک آزمون بزرگ برای ملت ایران بود و مردم با هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری از این فتنه سربلند و پیروز بیرون آمد. ما باید نهم دی‌ماه را برای همیشه گرامی بداریم و مانع فراموشی آن در طول تاریخ شویم. همچنین ماهیت و هدف شوم دشمن در وقایع سال ۸۸ باید برای مردم تبیین شود زیرا دشمن همواره منتظر فراهم شدن بستر برای ضربه زدن به ایران اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه حماسه نهم دی‌ماه نباید به منازعات سیاسی و جناحی تقلیل یابد، اظهار کرد: نهم دی‌ماه بخشی از تاریخ ایران است. فتنه ۸۸ را دشمنان برنامه‌ریزی کردند و ۹ دی اوج قله بصیرت ملت ایران و رفراندوم ملی برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی بود که کارآمدی نظم دینی و رهبری ولایت‌فقیه در عبور از چالش‌ها را نشان داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه فتنه و تحریف همیشه وجود دارد اما شکل آن تغییر یافته و پیچیده می‌شود، تصریح کرد: سال گذشته دشمن جنگ ترکیبی و شناختی را با تمام توان پیش برد و هیچگاه از این جنگ شناختی دست بر نمی‌دارد اما مردم همواره با حضور آگاهانه خود این فتنه‌ها را خنثی کردند.

وی تأکید کرد: برای تداوم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به روشنگری، جهاد تبیین و آگاهی بخشی نیاز داریم. زمانی می‌توانیم مردم را در برابر تحریف و فتنه بیمه کنیم که در بحث روشنگری و جهاد تبیین کار کنیم و نهم دی فرصت خوبی برای کار در این موضوعات است و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم زیرا اگر مردم در قله آگاهی باشند به خوبی می‌توانند فتنه‌ها را بشناسند و آن را خنثی کنند.

انجم‌شعاع با اشاره به جنایات اسرائیل و آمریکا در غزه، گفت: حاج قاسم یکی از کسانی است که می‌تواند برای روشنگری و ولایتمداری الگو باشد و کار امروز مردم فلسطین و غزه در راستای برنامه حاج قاسم در منطقه برای تقویت جبهه مقاومت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه مراسم گرامیداشت نهم دی‌ماه امسال با شعار «نهم دی‌ماه بازخوانی فتنه‌های آمریکایی صهیونیستی» برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌های متعددی‌ در ادارات، دانشگاه‌ها، مدارس و در بخش مردمی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

انجم‌شعاع در پایان اظهار کرد: اجتماع مردمی در روز شنبه نهم دی‌ماه در میدان شورا، اجتماع بزرگ ورزش صبحگاهی، مراسم نهم دی در قرارگاه جنوب شرق ارتش، مناظره دانشجویی در جهاددانشگاهی کرمان، مراسم بزرگداشت نهم دی‌ در مسجد قائم، اجرای برنامه‌های فرهنگی تبلیغی در مدارس، اجتماع فرهنگی، هنری و تبلیغی پیش از اجتماع محوری، کوهپیمایی از سوی جمعیت هلال‌احمر، رونمایی از المان ویژه نهم دی‌ماه، برگزاری دوره آموزشی جهاد تبیین، برگزاری دعای کمیل و ندبه در بیت‌الزهرا(س)، رونمایی از کتب «ره‌نامه» مجموعه بیانات رهبری و... از جمله مهم‌ترین برنامه‌های بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه در کرمان است.

انتهای پیام
captcha