دشمن با ایجاد شبهه در صدد ضربه زدن به آرمان‌های انقلاب است
کد خبر: 4190724
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

دشمن با ایجاد شبهه در صدد ضربه زدن به آرمان‌های انقلاب است

فرمانده سپاه عاشورا، با اشاره به تلاش دشمنان در فضای مجازی برای شکست انقلاب اسلامی گفت: دشمن با ایجاد شبهه و شایعه‌سازی در صدد ضربه زدن به آرمان‌های انقلاب و اسلام است.

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا، امروز، نهم دی‌ماه، در مراسم «اسوه‌های صبر و بصیرت» هم‌زمان با سالروز یوم الله حماسه ۹ دی و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت اسطوره جهانی مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به فعالیت‌ها و تلاش‌های معنوی و سیاسی شخصیت‌هایی همچون شهید آیت‌الله غفاری و شهید محراب آیت‌الله مدنی در دوران قبل و بعد انقلاب گفت: میل به شهادت در شهیدان مدنی و غفاری، یکی از وجوه معنوی و الهی این دو شهید والامقام بود که مایه افتخار، دینداری و معنویت شهرستان آذرشهر است و ما به آنها افتخار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: ولایتمداری، تکلیف محوری و اتحاد و یکپارچگی شهدا با مردم، و خادم مردم بودن، مهم‌ترین شاخصه و عامل شکل‌گیری شخصیت این بزرگواران بود.

عباسقلی‌زاده، با اشاره به تلاش دشمنان در فضای مجازی برای شکست انقلاب اسلامی گفت: دشمن با ایجاد شبهه و شایعه سازی در صدد ضربه زدن به آرمان‌های انقلاب و اسلام است و راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان این مرز و بوم، مجاهدت، ایستادگی همراه با قدرت، شجاعت و حضور در صحنه‌های انقلاب است.

فرمانده سپاه عاشورا، انتخابات را مهم و حضور پرشور مردم در انتخابات و انتخاب اصلح را عامل مهمی برای عقب نشینی دشمن عنوان کرد.

وی بصیرت و زمان‌شناسی مردم در ۹ دی را عامل شکست فتنه‌گران و دشمنان مطرح کرد و گفت: دشمنان داخلی و خارجی با ایجاد فتنه و آشوب قصد ایجاد انقلاب مخملی داشتند که با حضور به موقع مردم و خلق حماسه ۹ دی، دشمنان اسلام و انقلاب را ناکام گذاشتند.

انتهای پیام
captcha