حماسه 9 دی زیباترین جلوه از بصیرت ملی است
کد خبر: 4190767
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

حماسه 9 دی زیباترین جلوه از بصیرت ملی است

فرمانده سپاه نقده گفت: حماسه باشکوه 9 زیباترین جلوه از بصیرت ملی به شمار می‌رود، پس باید برای زنده نگه داشتن این روز اهتمام شود.

سیدجاوید مرتضوی صدقیانی فرمانده سپاه نقدهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سیدجاوید مرتضوی صدقیانی فرمانده سپاه نقده، امروز 9دی در همایش بزرگداشت حماسه 9 دی که در مصلی این شهرستان برگزار شد، گفت: حماسه باشکوه 9 دی در سال 1388 و سالیان بعد یک جلوه زیبا و بی‌بدیل از بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی به شمار می‌رود، بنابراین باید برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن ایام به صورت جدی تلاش شود.

وی ضمن اشاره به اینکه حضور میلیون‌ها نفری مردم مومن و انقلابی ایران در حماسه ۹ دی سیلی محکم بر صورت فتنه‌گران و همین طور دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بود، گفت: عوامل فتنه ۸۸ با هدایت استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا در روز عاشورا پرچم امام حسین(ع) و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پاره و بر روی آن پایکوبی کردند.

صدقیانی ضمن ابراز خشنودی از اینکه حضور میلیون‌ها نفری مردم مومن و انقلابی در ۹ دی  به این سری اقدامات ضداسلامی و ضدملی پایان بخشید، ادامه داد: ملت ایران همواره بیدار بوده و هر موقع احساس نیاز شود، وارد عرصه می‌‌شوند و نقش‌آفرینی می‌کنند.

فرمانده سپاه نقده با اشاره به جنگ غزه و جنایات رژیم صهیونیستی در خاک فلسطین اشغالی، افزود: غرب و استکبار جهانی ایران را تروریست معرفی می‌کنند، اما خودشان سردار ما حاج قاسم سلیمانی را که امید مستضعفین دنیا بود، ترور کردند و هر روز هم زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطینی را قتل عام می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمن با تبلیغات و رسانه‌های مجازی روی ذهن و فکر جوانان ما کار می‌کند و درصدد انحراف افکار نسل جدید کشورمان است، گفت: پس وظیفه ما در برهه کنونی روشنگری و آگاهی‌بخشی است؛ 9 دی روز میثاق با ولایت است.

انتهای پیام
captcha