روشنگری لازمه ایستادن مقابل هرگونه فتنه است
کد خبر: 4190866
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹

روشنگری لازمه ایستادن مقابل هرگونه فتنه است

فرمانده سپاه اشنویه گفت: روشنگری و بصیرت‌افزایی لازمه ایستادن در مقابل فتنه و فتنه‌گران است، کما اینکه رهبر معظم انقلاب نیز به این موضوع تاکید ویژه دارند.

یعقوب رشیدی، فرمانده سپاه اشنویهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، یعقوب رشیدی، فرمانده سپاه اشنویه، در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی و میثاق با ولایت که در این شهرستان برگزار شد، گفت: برای اینکه بتوانیم هر فتنه‌ای را در نقطه خاموش کنیم لازم است در جامعه به روشنگری دست بزنیم.

وی حاج قاسم سلیمانی را اسوه بصیرت و انقلابی‌گری دانست و ادامه داد: نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به‌نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی‌(ره)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و خون شهدا است.

فرمانده سپاه اشنویه با بیان اینکه، مردم در این روز تیرخلاص را به تابوت سران فتنه، استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا شلیک کرده و پشت پیکر نامبارک فتنه و فتنه‌گران را به خاک مالیدند، گفت: باید قدردان چنین ملت فهیم و بابصیرتی باشیم.

رشیدی اضافه کرد: در نهم دی‌ماه ۸۸، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده‌ها میلیونی مردم در تمامی نقاط کشور به جهانیان اعلام شد، به طوری که خالق حماسه ماندگار 9 دی به معنای واقعی کلمه ملت ایران است.

فرمانده سپاه اشنویه خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با الهام از هدایت الهی موفق شد با حضوری به هنگام در صحنه بزرگترین، پیچیده‌ترین و شکننده‌ترین فتنه تاریخ علیه آرمان‌های خود را در هم شکند.

انتهای پیام
captcha