وحدت ملی در 9 دی به اوج خود رسید
کد خبر: 4190867
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹

وحدت ملی در 9 دی به اوج خود رسید

فرماندار سردشت گفت: وحدت ملی در 9 دی سال 1388 به اوج رسید، به طوری که در تاریخ سیاسی کشور ماندگار شد.

باباخان اسکندری، فرماندار سردشتبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، باباخان اسکندری، فرماندار سردشت، امروز 9 دی در روز همایش بزرگداشت حماسه 9 دی و روز تجدید میثاق با ولایت که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان برگزار شد، گفت: در این روز تاریخی وحدت ملی و انسجام اسلامی به اوج خود رسید تا جایی که در تاریخ سیاسی کشور برای همیشه ماندگار شده است.

وی با بیان اینکه روحیه ولایتمداری حاج قاسم سلیمانی را باید برای خودمان الگو قرار دهیم، ادامه داد: بدون‌تردید خاطرات خوش آن روز هرگز از حافظه تاریخی ملت بزرگ کشورمان پاک نخواهد شد، که همین موضوع مایه رعب و وحشت دشمنان نظام و انقلاب شده است.

فرماندار سردشت خاطرنشان کرد: اینکه در بین ملت ما وحدت و همدلی وجود دارد، تردیدی در آن نیست، اما همدلی و انسجام لایه‌های اجتماعی ایران اسلامی در حماسه ۹ دی نمود بیرونی یافت.

وی در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز گرامیداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه، گفت: ۹ دی یک حماسه مهم تاریخی و ماندگار بوده که در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم زده شد و این روز تجلی الهی اتحاد و انسجام ملت حول محور ولایت است.

اسکندری افزود: حضور مردم در صحنه و خلق حماسه ۹ دی به دشمنان اسلام ثابت کرد پشتوانه و اساس انقلاب ما مردمی بوده و انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه مردم شکل گرفته است.

انتهای پیام
captcha