پرداخت ۴۸۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کردستانی
کد خبر: 4191062
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

پرداخت ۴۸۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کردستانی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کردستان از پرداخت ۴۸۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان و نیازمندان کردستانی در ۹ ماهه امسال خبر داد.

فرشید جهان‌بین، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، فرشید جهان‌بین، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کردستان گفت: در 9 ماهه امسال با پرداخت 486 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال چهارهزار و 800 شغل برای نیازمندان و مددجویان امداد کردستانی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه 31 درصد از این تسهیلات به زنان سرپرست خانوار و 69 درصد برای مردان بوده است، افزود: 57 درصد آن به نیازمندان روستایی و 43 درصد نیز به نیازمندان شهری پرداخت شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کردستان گفت: 79 مورد طرح اشتغال پنل خورشیدی نیز طی امسال برای مددجویان روستایی که قابل به کار کردن نیستند، راه‌اندازی و ایجاد شده است.

جهان‌بین با اشاره به اینکه کاریابی برای 160 مددجو از طریق کارگاه‌ها و صاحبان مشاغل نیز از دیگر اقدامات این نهاد در سال جاری بوده است، گفت: با هدف فراهم کردن زمینه اشتغال مددجویان امداد، هزار و 450 نفر از افراد تحت حمایت در 9 ماهه امسال آموزش شغلی و فنی و حرفه‌ای داده شده‌اند.

انتهای پیام
captcha