جنایت تروریستی کرمان اوج استیصال استکبار جهانی است
کد خبر: 4192328
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

جنایت تروریستی کرمان اوج استیصال استکبار جهانی است

فرمانده سپاه استان البرز گفت: جنایت تروریستی کرمان اوج درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن یعنی استکبارجهانی، به محوریت آمریکا و رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی است.

سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه البرز

به گزارش ایکنا از البرز، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه البرز صبح شنبه، 16 دی‌ماه در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در تالار بزرگ شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، یاد و خاطره سردار دل‌ها و هم رزمانش و مظلومان بی‌دفاعی که در جنایت تروریستی کرمان به شهادت رسیدند و به عرض خداوند پرواز کردند را گرامی داشت.

وی با تاکید بر اینکه هر روز که از هجرت جان‌سوز شهید حاج قاسم سلیمانی می‌گذرد ما بیشتر به ابعاد شخصیت این فرمانده دلاور پی‌می‌بریم، افزود: حتی نام سردار حاج قاسم سلیمانی هم ترس و لرزه بر جان دشمنان می‌اندازد.

حیدرنیا ادامه داد: دشمنان فکر می‌کنند با ترور و به شهادت‌رساندن این فرمانده مقتدر می‌توانند خدشه‌ای در ادامه راه وی ایجاد کنند اما همگی کور خوانده‌اند.

این مسئول بیان کرد: کشور ایران مملو از حاج قاسم‌ها، دلدادگان این فرمانده دلاور و سربازان مطیع ولایت است که هر جا لازم باشد وارد عرصه می‌شوند و دشمنان را به خاک و خون می‌کشند. 

فرمانده سپاه البرز با اشاره به اینکه حادثه تلخ شهادت سردار دل‌ها، نه فقط عواطف ملت ایران بلکه احساسات تمام بلاد مسلمین و آزادی خواهان دنیا را خدشه‌دار کرد، افزود: سردار سلیمانی شجره خبیثه ملعون داعش از روی زمین محو کرد و به زباله‌دان تاریخ سپرد.

وی با بیان اینکه هرچند تعدادی از جرثومه‌ها و باقیمانده‌های داعش در برخی نقاط جولان می‌دهند، گفت: این جنایت ترور‌یستی بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن یعنی استکبارجهانی، به محوریت آمریکا و رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی است، که به خیال باطل خود گمان کرده‌اند می‌توانند با آتش‌افروزی در منطقه هلاکت خود را به تاخیر بیاندازند و این ملت شهید پرور و مقتدر را از مسیر خود منحرف کنند.

حیدرنیا تصریح کرد: به عاملان کور این حمله تروریستی با صدای رسا اعلام می‌کنیم که ما سربازان انقلاب اسلامی تا نابودی کامل‌تان بر جای نخواهیم نشست و خواب را بر چشم‌هایتان حرام خواهیم کرد و بدانید که این سیلاب‌های خون در یمن، عراق، سوریه، فلسطین و اینک در کرمان غرق‌تان خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha