تظاهرات در کشورهای مختلف علیه حملات آمریکا و انگلیس به یمن
کد خبر: 4193509
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

تظاهرات در کشورهای مختلف علیه حملات آمریکا و انگلیس به یمن

واشنگتن، نیویورک و شهرهای مختلف یمن شاهد برگزاری تظاهرات های متعدد در محکومیت حملات آمریکا و انگلیس به یمن بوده است.

 به گزارش ایکنا، واشنگتن، نیویورک و شهرهای مختلف یمن شاهد برگزاری تظاهرات های متعدد در محکومیت حملات آمریکا و انگلیس به یمن بوده است.

در پی حملات شبانه آمریکا و متحدانش علیه مواضع و تاسیسات انصارالله یمن، معترضان به این حملات تظاهراتی را در برابر کاخ سفید بر پا کردند.

رسانه‌های بین‌المللی بامداد جمعه از حملات مشترک آمریکا و انگلیس علیه اهدافی در چند استان یمن خبر دادند.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد، در پی انتشار گزارش‌ها درباره این حملات، معترضان اواخر روز پنجشنبه به وقت محلی در نزدیکی کاخ سفید تجمع کرده و از واشنگتن خواستند درگیری‌ها در حوزه غرب آسیا را متوقف کند.

فعالان معترض علاوه بر مطالبه پایان جنگ در غزه همچنین خطاب به واشنگتن شعار می‌دادند: «در یمن مداخله نکنید».

خبرنگار اسپوتنیک گزارش کرد، نیروهای پلیس آمریکا در نزدیکی محل این تظاهرات حضور پیدا کردند اما درگیری پیش نیامد.

از سویی شبکه الجزیره قطر گزارش داد که هزاران نفر از مردم یمن برای محکوم کردن حملات وحشیانه آمریکا و انگلیس و حمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه علیه اشغالگران صهیونیستی به خیابان‌ها آمدند.

شبکه العهد عراق نیز گزارش داد که هزاران نفر از مردم یمن با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» ‌ به خیابان ها ریختند تا حمله وحشیانه آمریکا و انگلیس به کشورشان را محکوم کنند.

همچنین شبکه العربی قطر نیز گزارش داد که آمریکایی ها در شهر نیویورک به خیابان ها آمدند و حمله نیروهای آمریکایی به یمن را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در این تظاهرات همچنین حملات رژیم اسرائیل به مردم مظلوم غزه را محکوم کردند و خواستار پایان دادن به این حملات شدند.

انتهای پیام
captcha